جایزۀ ویژۀ ماهنامۀ سلام بچه‌ها به شرکت‌کنندگان زیر ۱۷ سال نخستین دوره جایزه ادبیات اقلیت Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ ماهنامۀ سلام بچه‌ها با اعلام حمایت از نخستین دورۀ جایزۀ ادبیات اقلیت که در قالب جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار برگزار می‌شود، ادبیات اقلیت ـ ماهنامۀ سلام بچه‌ها با اعلام حمایت از نخستین دورۀ جایزۀ ادبیات اقلیت که در قالب جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار برگزار می‌شود، Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » جوایز ادبی » جایزۀ ویژۀ ماهنامۀ سلام بچه‌ها به شرکت‌کنندگان زیر ۱۷ سال نخستین دوره جایزه ادبیات اقلیت

جایزۀ ویژۀ ماهنامۀ سلام بچه‌ها به شرکت‌کنندگان زیر ۱۷ سال نخستین دوره جایزه ادبیات اقلیت

جایزۀ ویژۀ ماهنامۀ سلام بچه‌ها به شرکت‌کنندگان زیر ۱۷ سال نخستین دوره جایزه ادبیات اقلیت

ادبیات اقلیت ـ ماهنامۀ سلام بچه‌ها با اعلام حمایت از نخستین دورۀ جایزۀ ادبیات اقلیت که در قالب جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار برگزار می‌شود، در نظر دارد به برگزیدگان کودک و نوجوان این جشنواره هدیۀ ویژه این ماهنامه را اهدا کند.

آثار کودکان و نوجوانانی که در این جشنواره شرکت‌ می‌کنند، علاوه بر آن‌که در بخش اصلی جایزه شرکت‌ داده و داوری خواهند شد، در بخش ویژۀ کودک و نوجوان نیز مورد داوری مجدد قرار خواهد گرفت و به ده شرکت‌کنندۀ برتر این گروه سنی هدایایی داده خواهد شد.

پیش از این ماهنامۀ کودک و نوجوان باغ نیز با پیوستن به این جشنواره جایزه‌ای جانبی برای شرکت‌کنندگان کودک و نوجوان این جایزه در نظر گرفته بود.

کودکان و نوجوانانی که به شرکت در این جشنواره علاقه‌مندند، می‌توانند با ارسال داستانک‌هایشان از طریق فرم موجود در سایت جایزه ادبیات اقلیت، در جشنواره شرکت کنند. آثار آنان علاوه بر آن‌که در بخش اصلی جشنواره شرکت داده و داوری خواهد شد، به طور جداگانه در بخش جانبی جایزه که ویژه کودکان و نوجوانان است نیز داوری مجدد خواهد شد و جایزۀ ویژۀ ماهنامۀ سلام بچه‌ها و همچنین جایزۀ ویژۀ باغ به شرکت‌کنندگان برگزیدۀ این گروه سنی تعلق خواهد گرفت.

مجلۀ سلام بچه‌ها وابسته به مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی در ۲۷ سال انتشار خود، ۳۲۴ شماره منتشر کرده است. مدیر مسئول آن دکتر محمد حسنی وسردبیر آن سید سعید هاشمی است.

گفتنی است که تا کنون علاوه بر جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان که حامی اصلی برگزاری این جشنواره است، مؤسسۀ شهر کتاب، کانال خبرهای فوری / مهم، انتشارات تاک، خانۀ ادبیات افغانستان، خانۀ کودکان کوشا و کانون یاریگران دانشگاه صنعتی شریف و ماهنامۀ باغ نیز در زمینه‌های مختلف تبلیغات و اطلاع‌رسانی و جایزۀ ویژه و… از این جشنواره حمایت کرده‌اند.

ادبیات اقلیت / ۳ اسفند ۱۳۹۵

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا