لذت نوشتن؛ دوره‌های آموزش داستان با رویکرد گفتمانی Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ دوره‌های آموزش داستان‌نویسی «لذت نوشتن» با رویکرد گفتمانی و زیر نظر م.ح.عباسپور و ماندانا زندی در تهران برگزار می‌شود. این برنامه در دو بخش «عناص ادبیات اقلیت ـ دوره‌های آموزش داستان‌نویسی «لذت نوشتن» با رویکرد گفتمانی و زیر نظر م.ح.عباسپور و ماندانا زندی در تهران برگزار می‌شود. این برنامه در دو بخش «عناص Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » لذت نوشتن؛ دوره‌های آموزش داستان با رویکرد گفتمانی

لذت نوشتن؛ دوره‌های آموزش داستان با رویکرد گفتمانی

لذت نوشتن؛ دوره‌های آموزش داستان با رویکرد گفتمانی

ادبیات اقلیت ـ دوره‌های آموزش داستان‌نویسی «لذت نوشتن» با رویکرد گفتمانی و زیر نظر م.ح.عباسپور و ماندانا زندی در تهران برگزار می‌شود.

این برنامه در دو بخش «عناصر داستان» و «کارگاه داستان» روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ و ۱۶:۳۰ تا ۱۸ در تهران برگزار می‌شود.

در توضیح این برنامۀ آموزشی آمده است:

این دوره‌ها پشت سر هم است؛ به این صورت که ابتدا کلاس «عناصر» برگزار می‌شود که به اصول و مبانی داستان‌نویسی می‌پردازد و بعد از چند دقیقه استراحت، کلاس «کارگاه» شروع می‌شود که به داستان اعضای گروه و مقایسۀ آن با بهترین داستان‌های ایرانی و خارجی اختصاص دارد.

ثبت نام در هر دو دوره اجباری نیست و علاقه‌مندا می‌توانند در هر کدام از کلاس‌ها جداگانه ثبت نام کنند.

این دوره‌ها پنج‌شنبه‌ها در عمارت خانۀ پدری، واقع در تهران، خیابان کریم‌خان، خیابان خردمند جنوبی، کوچۀ ملکیان، پلاک ۱۸ برگزار می‌شود.

ظرفیت دوره حداکثر ۱۰ نفر است.

شروع کلاس‌ها از روز پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷

مدت هر دوره: ۸ جلسه

هزینۀ ثبت نام هر دوره: ۱۲۰ هزار تومان

راه‌های ارتباطی برای ثبت نام عبارت‌اند از:

شناسۀ تلگرام: @S_G_L_L

تلفن: ۰۹۱۲۴۸۹۰۷۴۴ (عباسپور)

ادبیات اقلیت / ۱۱ دی ۱۳۹۷

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا