نشست عصری با کتاب “شازده‌کوچولو در مترو” برگزار می‌شود Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ به همت کانون ادبی سلام و با مشارکت جمعی از نویسندگان و شرکت‌کنندگان در نخستین دورۀ جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار نشست «عصرانه ادبیات اقلیت ـ به همت کانون ادبی سلام و با مشارکت جمعی از نویسندگان و شرکت‌کنندگان در نخستین دورۀ جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار نشست «عصرانه Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » اخبار کتاب » نشست عصری با کتاب “شازده‌کوچولو در مترو” برگزار می‌شود

نشست عصری با کتاب “شازده‌کوچولو در مترو” برگزار می‌شود

نشست عصری با کتاب “شازده‌کوچولو در مترو” برگزار می‌شود

ادبیات اقلیت ـ به همت کانون ادبی سلام و با مشارکت جمعی از نویسندگان و شرکت‌کنندگان در نخستین دورۀ جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار نشست «عصرانه با کتاب» این ماه این کانون، به کتاب شازده‌کوچولو در مترو (مجموعه‌آثار این جشنواره) اختصاص یافته است.

در این نشست جمعی از شرکت‌کنندگان در جشنواره و برگزیدگان آن و نویسندگان کتاب و نیز دست‌اندرکاران جشنواره حضور خواهند داشت و دربارۀ این کتاب و جشنواره سخن خواهند گفت.

کانون ادبی سلام و دبیرخانۀ جایزۀ ادبیات اقلیت، از تمامی شرکت‌کنندگان در جشنواره و علاقه‌مندان به ادبیات برای شرکت در این نشست دعوت می‌کنند.

حضور در این نشست برای تمامی علاقه‌مندان آزاد است.

علاقه‌مندان می‌توانند در این برنامه کتاب شازده‌کوچولو در مترو را با تخفیف ویژه تهیه کنند.

این نشست، روز چهارشنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در خانۀ فرهنگ و کتابخانۀ سلام تهران برگزار می‌شود.

آدرس: نارمک، گلبرگ شرقی، تقاطع دردشت، نبش کوچۀ شهید اکبری، خانۀ فرهنگ و کتابخانۀ سلام.

نقشه: +

دسترسی مترو: خط ۲ مترو، ایستگاه دانشگاه علم و صنعت / ۱۳ دقیقه پیاده‌روی (۱۱۰ متر):

کانون ادبی سلام

کانون ادبی سلام

***

کتاب شازده‌کوچولو در مترو دربردارندۀ گزیده‌ای از داستان‌های پانزده‌کلمه‌ای شرکت‌کنندگان در نخستین دورۀ جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار است که به همراه مقدمه‌هایی از داوران جشنواره، ابوتراب خسروی، محمدجواد جزینی و محمدرضا یوسفی و نیز یادداشت‌هایی از شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان جشنواره دربارۀ این جشنواره و موضوع کودکان کار منتشر شده است.

جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار، در زمستان ۹۵ و بهار ۹۶ به همت دبیرخانۀ جایزۀ ادبیات اقلیت و با حمایت جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان و تعدادی از نهادهای خصوصی و غیرخصوصی به صورت اینترنتی برگزار شد.

ادبیات اقلیت / ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا