ارسال بیش از ۹۰ اثر در پنج روز اول فراخوان جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ دبیرخانۀ جایزۀ ادبیات اقلیت، روز دوشنبه، چهارم بهمن 1395 فراخوان نخستین دورۀ این جایزه را با عنوان «جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان ادبیات اقلیت ـ دبیرخانۀ جایزۀ ادبیات اقلیت، روز دوشنبه، چهارم بهمن 1395 فراخوان نخستین دورۀ این جایزه را با عنوان «جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » جوایز ادبی » ارسال بیش از ۹۰ اثر در پنج روز اول فراخوان جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار

ارسال بیش از ۹۰ اثر در پنج روز اول فراخوان جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار

ارسال بیش از ۹۰ اثر در پنج روز اول فراخوان جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار

ادبیات اقلیت ـ دبیرخانۀ جایزۀ ادبیات اقلیت، روز دوشنبه، چهارم بهمن ۱۳۹۵ فراخوان نخستین دورۀ این جایزه را با عنوان «جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار» منتشر کرد.

با این‌که پیش‌بینی می‌شد، شرکت در این جشنواره از چند روز پس از انتشار فراخوان آن آغاز شود، از همان ساعات نخست اعلام فراخوان، ارسال آثار آغاز شد و تا پایان روز جمعه، هشتم بهمن، ۹۴ داستانک از ۲۲ شرکت‌کننده به دبیرخانۀ جایزه رسید.

چنان‌که در فراخوان جشنواره ذکر شده است، اسامی شرکت‌کنندگانی که آثارشان را با موفقیت ارسال کرده و هزینۀ شرکت در جشنواره را نیز پرداخت کرده باشند، پس از تأیید دبیرخانه، در صفحۀ اسامی شرکت‌کنندگان در سایت جایزۀ ادبیات اقلیت منتشر می‌شود.

این صفحه، هر چند روز یک بار به‌روز می‌شود و شرکت‌کنندگان با توجه به تاریخ شرکت در مسابقه که روبه‌روی نام افراد درج شده است، می‌توانند از ثبت آثارشان در دبیرخانه اطمینان پیدا کنند.

با توجه به این‌که طبق قوانین جشنواره هر شرکت‌کننده می‌تواند تنها پنج داستان کوتاه کوتاه ارسال کند، اگر نویسنده‌ای بیش از یک بار اقدام به ارسال داستانک کند، تنها داستان‌های ارسال آخر او در مسابقه شرکت داده خواهد شد. داستان‌های ارسالی در فرم قبلی او از مسابقه حذف خواهند شد و هزینۀ پرداختی آن به عنوان حمایت آزاد از جشنواره در نظر گرفته خواهد شد.

این دبیرخانه ـ با این‌که تمام تلاش خود را می‌کند، که با دقت فراوان، اسامی تمامی شرکت‌کنندگان را در این فهرست ثبت کند ـ درخواست می‌کند اگر شرکت‌کننده‌ای روند ارسال داستان‌ها و پرداخت را به‌درستی طی کرده است، ولی نام او در فهرست نام‌های درج شده در تاریخ شرکت کردن او در جشنواره، ثبت نشده، مشخصات خود را به همراه شمارۀ تراکنش پرداخت الکترونیک، به ایمیل دبیرخانه (prize@aghalliat.com) بفرستد. دبیرخانه پس از بررسی‌های لازم با او تماس خواهد گرفت و نتیجه را اعلام خواهد کرد.

با این‌که ساختار و طرح‌ریزی این جشنواره به‌گونه‌ای است که هر شرکت‌کننده با شرکت در آن، علاوه بر حمایت مالی از تلاش اجتماعی برای کودکان کار و سایت ادبیات اقلیت، خود حامی اصلی برگزاری آن نیز هست، دبیرخانۀ جایزۀ ادبیات اقلیت، از هرگونه حمایت آزاد اشخاص حقیقی و حقوقی چه به صورت مالی و چه صورت‌های پیشنهادی دیگر، استقبال می‌کند.

امیدواریم که با برگزاری موفق این جشنواره که با تأکید بر حفظ استقلال و وجهۀ ادبی‌اش شکل گرفته است، بتوانیم سهمی هرچند اندک، در تبدیل این جهان به جهانی بهتر برای زندگی کردن و کاستن از رنج‌های زیستن در آن داشته باشیم.

دبیرخانۀ جایزۀ ادبیات اقلیت

ادبیات اقلیت / ۹ بهمن ۱۳۹۵

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا