انتشار هفتمین شماره از مجله نیویورکفا Reviewed by Momizat on . هفتمین شماره از مجلۀ «نیویورکفا» (نیویورکر به زبان فارسی) شمارۀ مرداد 1395، منتشر شد. ادبیات اقلیت ـ   نیویورکفا دوماهنامه‌ای مستقل است که جدیدترین داستان‌ها، ا هفتمین شماره از مجلۀ «نیویورکفا» (نیویورکر به زبان فارسی) شمارۀ مرداد 1395، منتشر شد. ادبیات اقلیت ـ   نیویورکفا دوماهنامه‌ای مستقل است که جدیدترین داستان‌ها، ا Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » انتشار هفتمین شماره از مجله نیویورکفا

انتشار هفتمین شماره از مجله نیویورکفا

انتشار هفتمین شماره از مجله نیویورکفا

هفتمین شماره از مجلۀ «نیویورکفا» (نیویورکر به زبان فارسی) شمارۀ مرداد ۱۳۹۵، منتشر شد.

ادبیات اقلیت ـ   نیویورکفا دوماهنامه‌ای مستقل است که جدیدترین داستان‌ها، اشعار، نقد فیلم و کارتون‌های مجله نیویورکر امریکا را به فارسی ترجمه و منتشر می‌کند.

مجلۀ ادبی نیویورکر از معتبرترین مجلات ادبی آمریکا و جهان که از سال ۱۹۲۵ تا کنون منتشر شده است. این مجله تأثیر بسیاری بر ادبیات آمریکا داشته است و بسیاری از نویسندگان مطرح جهان با انتشار داستان‌هایشان در این مجله مطرح و معرفی شده‌اند.

مدتی است که مجموعۀ بوطیقا (خانۀ ادبیات داستانی) اقدام به ترجمه و انتشار مجلۀ نیویورکفا کرده است، که ترجمه‌ای است از تازه‌ترین مطالب مجلۀ ادبی نیویورکر و تا کنون پنج شماره از آن منتشر شده است.

چنان که در توضیح بوطیقا آمده است: «نیویورکفا (نیویورکر فارسی)، مجله‌ای مستقل است، که هر دو ماه، با کمترین فاصله زمانی نسبت به امریکا، به صورت الکترونیکی منتشر می‌شود. تمرکز این دوماهنامه بر ترجمه و انتشار داستان‌های کوتاه مجله نیویورکر است اما در هر شماره، تعدادی شعر‌ و مصاحبۀ نویسندگان دربارۀ داستان‌ها نیز ارائه خواهد شد.»

مجلۀ نیویورکفا به سردبیری فرزین فرزام منتشر می‌شود و فرحان نوری مدیر مسئول آن است.

برای دانلود نسخۀ رایگان این مجله و یا خرید نسخۀ کامل آن، به سایت بوطیقا بروید.

ادبیات اقلیت / ۱۹ مرداد ۱۳۹۵

کانال سایت ادبیات اقلیت در تلگرام

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا