انتشار چهارمین شمارۀ نیویورکفا (نیویورکر فارسی) Reviewed by Momizat on . شماره چهارم مجله نیویورکفا (نیویورکر به زبان فارسی) با هشت داستان، منتشر شد. ادبیات اقلیت ـ مجلۀ ادبی نیویورکر از معتبرترین مجلات ادبی آمریکا و جهان که از سال ۱ شماره چهارم مجله نیویورکفا (نیویورکر به زبان فارسی) با هشت داستان، منتشر شد. ادبیات اقلیت ـ مجلۀ ادبی نیویورکر از معتبرترین مجلات ادبی آمریکا و جهان که از سال ۱ Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » انتشار چهارمین شمارۀ نیویورکفا (نیویورکر فارسی)

انتشار چهارمین شمارۀ نیویورکفا (نیویورکر فارسی)

انتشار چهارمین شمارۀ نیویورکفا (نیویورکر فارسی)

شماره چهارم مجله نیویورکفا (نیویورکر به زبان فارسی) با هشت داستان، منتشر شد.

ادبیات اقلیت ـ مجلۀ ادبی نیویورکر از معتبرترین مجلات ادبی آمریکا و جهان که از سال ۱۹۲۵ تا کنون منتشر شده است. این مجله تأثیر بسیاری بر ادبیات آمریکا داشته است و بسیاری از نویسندگان مطرح جهان با انتشار داستان‌هایشان در این مجله مطرح و معرفی شده‌اند.

مدتی است که مجموعۀ بوطیقا (خانۀ ادبیات داستانی) اقدام به ترجمه و انتشار مجلۀ نیویورکفا کرده است، که ترجمه‌ای است از تازه‌ترین مجلۀ ادبی نیویورکر.

چنان که در توضیح بوطیقا آمده است: «نیویورکفا (نیویورکر فارسی)، مجله‌ای مستقل است، که هر دو ماه، با کمترین فاصله زمانی نسبت به امریکا، به صورت الکترونیکی منتشر می‌شود. تمرکز این دوماهنامه بر ترجمه و انتشار داستان‌های کوتاه مجله نیویورکر است اما در هر شماره، تعدادی شعر‌ و مصاحبهٔ نویسندگان دربارهٔ داستان‌ها نیز ارائه خواهد شد.»

در این شماره آثاری از میلان کوندرا، زدی اسمیت، جاناتان سافران فوئر، پریمو لوی، جاستین تیلور، شیلا هتی، لوک ماگلسون و کارن راسل را می‌خوانید.

در بخش ترجمۀ داستان این شماره فرزانه طاهری، شیوا مقانلو، سهیل سمی، فاطیما راشدی، حمید گلیانی، حسن روحانی، غزل فیض وفرزین فرزام همکاری کرده‌اند.

برای دانلود نسخۀ رایگان شمارۀ چهارم این مجله و یا خرید نسخۀ کامل آن با قیمت شش هزار تومان، به سایت بوطیقا بروید.

مجلۀ نیویورکفا (نیویورکر فارسی) به سردبیری فرزین فرزام منتشر می‌شود و فرحان نوری مدیر مسئول آن است.

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا