بازگشت «جشنوارۀ داستان بانه» Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ هنوز زمان زیادی از انتشار خبر بازگشایی و راه افتادن مجدد جایزه ادبی بهرام صادقی نگذشته است که از راه اندازی مجدد «جشنواره سراسری داستان بانه» با ادبیات اقلیت ـ هنوز زمان زیادی از انتشار خبر بازگشایی و راه افتادن مجدد جایزه ادبی بهرام صادقی نگذشته است که از راه اندازی مجدد «جشنواره سراسری داستان بانه» با Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » جوایز ادبی » بازگشت «جشنوارۀ داستان بانه»

بازگشت «جشنوارۀ داستان بانه»

بازگشت «جشنوارۀ داستان بانه»

ادبیات اقلیت ـ هنوز زمان زیادی از انتشار خبر بازگشایی و راه افتادن مجدد جایزه ادبی بهرام صادقی نگذشته است که از راه اندازی مجدد «جشنواره سراسری داستان بانه» با خبر شده ایم.

به گزارش ایسنا محمدصدیق کریم‌پور دبیر اجرایی جشنواره گفتت: پس از برگزاری موفقیت‌آمیز دهمین جشنواره داستان‌نویسی بانه در سال ۹۱ که با استقبال چشم‌گیر نویسندگان سراسر کشور مواجه شد، اکنون و پس از سه سال وقفه زمینه برگزاری یازدهمین دوره آن فراهم شده است.

او افزود: جشنواره سراسری داستان‌نویسی بانه در راستای تشویق و ترغیب نویسندگان و ایجاد فضای مناسب و کشف استعدادهای درخشان و شناسایی ظرفیت‌های ادبیات داستانی کشور برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: این جشنواره می‌تواند بستری برای معرفی برترین‌های این عرصه و ایجاد گفتمان در دو حوزه ادبیات داستانی کردی و فارسی فراهم آورد.

دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره سراسری داستان‌نویسی بانه بیان کرد: با بهره‌گیری کافی از گفت‌وگو، مصاحبه و نشست‌های استادان پیشکسوت در زمینه تبادل تجربیات می‌توانیم کیفیت برگزاری جشنواره مذکور را ارتقا دهیم.

او گفت: جشنواره سراسری داستان‌نویسی بانه به دو زبان کردی و فارسی با محورهای داستان کوتاه، مقاله‌نویسی، داستان کودک و نوجوان و با دعوت از نویسندگان سراسر کشور برگزار می‌شود.

کریم‌پور اضافه کرد: فراخوان جشنواره سراسری داستان‌نویسی بانه که نیمه نخست دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، به زودی منتشر خواهد شد.

در برگزاری این جشنواره سراسری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و انجمن فرهنگی ادبی «به روژه» همکاری می‌کنند.

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا