تجلیل از منصور اوجی در اختتامیه دوازدهمین دوره جایزه شعر خبرنگاران + معرفی برگزیدگان Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جایزه کتاب سال شعر به انتخاب خبرنگاران برگزار شد. در این مراسم ضمن معرفی برگزیدگان این دوره، از یک عمر دستاورد شعری ادبیات اقلیت ـ آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جایزه کتاب سال شعر به انتخاب خبرنگاران برگزار شد. در این مراسم ضمن معرفی برگزیدگان این دوره، از یک عمر دستاورد شعری Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » جوایز ادبی » تجلیل از منصور اوجی در اختتامیه دوازدهمین دوره جایزه شعر خبرنگاران + معرفی برگزیدگان

تجلیل از منصور اوجی در اختتامیه دوازدهمین دوره جایزه شعر خبرنگاران + معرفی برگزیدگان

تجلیل از منصور اوجی در اختتامیه دوازدهمین دوره جایزه شعر خبرنگاران + معرفی برگزیدگان

ادبیات اقلیت ـ آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جایزه کتاب سال شعر به انتخاب خبرنگاران برگزار شد. در این مراسم ضمن معرفی برگزیدگان این دوره، از یک عمر دستاورد شعری منصور اوجی نیز تقدیر و تجلیل شد.

آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جایزه کتاب سال شعر به انتخاب خبرنگاران، عصر روز یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ با حضور اهالی قلم برگزار شد و برگزیدگان این دوره معرفی شدند.

در بخش کتاب سال هیئت دواران با سپاس از سید رسول پیره برای مجموعه شعر «تسکین» و حسن همایون برای مجموعه شعر «آشوییتس خصوصی من»، مجموعه شعر«درختی که حرف نمی‌زند» سروده مهدی حاتمی را به عنوان کتاب سال شعر خبرنگاران اعلام کردند. این کتاب به‌صورت ناشر-مولف منتشر شده است.

همچنین در بخش ویژه «شاعران بدون کتاب»، آثار این شاعران به ترتیب به عنوان اول تا سوم معرفی شد:
مقام نخست: مانی چهکندی‌نژاد از بیرجند
مقام دوم: سید یوسف صالحی از بوشهر
مقام سوم: مریم قربانی از تهران

همچنین دوازدهمین دوره جایزه شعر خبرنگاران با تجلیل از یک عمر دستاورد شعری منصور اوجی همراه بود.

منبع: خبرگزاری‌های ایران / روز شنبه

ادبیات اقلیت ـ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا