بیست داستانی که در جایزه بهرام صادقی برگزیده شدند Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ دبیرخانۀ جایزه بهرام صادقی که پیش از این اسامی چهل داستان نویس برگزیدۀ این جایزه را اعلام کرده بود، اکنون و در مرحله دیگری از اعلام نتایج دومین د ادبیات اقلیت ـ دبیرخانۀ جایزه بهرام صادقی که پیش از این اسامی چهل داستان نویس برگزیدۀ این جایزه را اعلام کرده بود، اکنون و در مرحله دیگری از اعلام نتایج دومین د Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » جوایز ادبی » جایزه بهرام صادقی » بیست داستانی که در جایزه بهرام صادقی برگزیده شدند

بیست داستانی که در جایزه بهرام صادقی برگزیده شدند

بیست داستانی که در جایزه بهرام صادقی برگزیده شدند

ادبیات اقلیت ـ دبیرخانۀ جایزه بهرام صادقی که پیش از این اسامی چهل داستان نویس برگزیدۀ این جایزه را اعلام کرده بود، اکنون و در مرحله دیگری از اعلام نتایج دومین دورۀ این جایزه، بیست داستان برگزیدۀ این جایزه را منتشر کرده است. داستان‌هایی که علاوه بر اینکه مورد بررسی داوران نهایی قرار می‌گیرند، در بخش جایزۀ کتابخوان طاقچه نیز هستند تا خوانندگان نیز بتوانند به داستان‌های منتخبشان رأی بدهند و سه اثر برگزیدۀ خوانندگان نیز در بخش دیگری از این جایزه انتخاب شوند.

رضا شکراللهی در سایت خوابگرد در این باره نوشته است: بنا به وعده، فهرست بیست داستان برگزیدهٔ دومین دورهٔ جایزهٔ ادبی بهرام صادقی را اعلام می‌کنم و همه را فرامی‌خوانم به ضیافتِ مطالعهٔ این آثار که مجموعه‌ای ست از بهترین داستان‌های کوتاه سال. هم‌اکنون داوران دورهٔ نهایی به بررسی این آثار مشغول‌اند. شما نیز می‌توانید در بخش جنبیِ این جشنواره، یعنی جایزهٔ کتابخوانِ طاقچه به سه اثر برگزیدهٔ خوانندگان، شرکت کنید و به داستان دلخواه‌تان رأی بدهید.

برای خواندن داستان‌های برگزیده و آشنایی با چگونگی رأی دادن به داستان‌ها اینجا را بخوانید.

ادبیات اقلیت / ۸ دی ۱۳۹۴

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا