بیست داستان برگزیده‌ سومین دوره‌ جایزه‌ ادبی بهرام صادقی Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ سومین دوره‌ جایزه‌ ادبی بهرام صادقی با معرفی ۲۰ اثر از میان ۱۰۰۶ اثر داستانی بررسی شده وارد مرحله نهایی داوری خود شد. رضا شکراللهی با اعلام این خ ادبیات اقلیت ـ سومین دوره‌ جایزه‌ ادبی بهرام صادقی با معرفی ۲۰ اثر از میان ۱۰۰۶ اثر داستانی بررسی شده وارد مرحله نهایی داوری خود شد. رضا شکراللهی با اعلام این خ Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » جوایز ادبی » جایزه بهرام صادقی » بیست داستان برگزیده‌ سومین دوره‌ جایزه‌ ادبی بهرام صادقی

بیست داستان برگزیده‌ سومین دوره‌ جایزه‌ ادبی بهرام صادقی

بیست داستان برگزیده‌ سومین دوره‌ جایزه‌ ادبی بهرام صادقی

ادبیات اقلیت ـ سومین دوره‌ جایزه‌ ادبی بهرام صادقی با معرفی ۲۰ اثر از میان ۱۰۰۶ اثر داستانی بررسی شده وارد مرحله نهایی داوری خود شد.

رضا شکراللهی با اعلام این خبر نوشت: بنا به وعده، فهرست بیست داستان برگزیده‌ی سومین دوره‌ی جایزه‌ بهرام صادقی را اعلام می‌کنم و همه‌ی علاقه‌مندان را فرامی‌خوانم به ضیافتِ مطالعه‌ی این آثار، که مجموعه‌ای است از بهترین داستان‌های کوتاه سال. هم‌اکنون داوران دوره‌ی نهایی به بررسی این آثار مشغول‌اند. شما نیز می‌توانید در بخش جنبیِ این جشنواره، که برای انتخاب سه اثر برگزیده‌ی خوانندگان در کتابخوانِ طاقچه انجام می‌شود، شرکت کنید و به داستان دلخواه‌تان رأی بدهید.

روی هر عنوان که کلیک کنید، به متنِ داستان در سایت خوابگرد می‌رسید. در مقابلِ هر عنوان، لینکِ متنِ آن اثر در کتابخوان طاقچه نیز درج شده برای امتیاز دادنِ شما. امیدواریم که بتوانیم با مشارکتِ همه‌ی شما داستان‌نویسان و منتقدان و علاقه‌مندان، سه اثر برتر به انتخاب هیئت داوران و سه اثر محبوب به انتخابِ کاربرانِ طاقچه را در اوائل اسفندماه اعلام کنیم.

در ادامه این گزارش آمده است: شایان ذکر است که در فراخوان سومین دوره‌ی جایزه‌ بهرام صادقی ۱۰۰۶ داستان کوتاه در دبیرخانه ثبت شد و داوران مرحله‌ی نخست، ابتدا چهل داستان را برای مرحله‌ی بعد انتخاب کردند و از میان این چهل داستان، این بیست اثر را شایسته‌ی عنوانِ برگزیده می‌دانند.

داوری نهایی این جایزه بر عهده‌ی فرشته احمدی، حسین پاینده، علی خدایی، حسین سناپور و محمدحسن شهسواری است. همان‌گونه در متن فراخوان ذکر شده بود، داوران هم در مرحله‌ی نخست و هم در مرحله‌ی نهایی، آثار را بدون نام نویسندگان و هرگونه مشخصات دیگر خوانده‌اند و می‌خوانند. بنابراین نام نویسندگان، محل اقامت آنان یا هر چیز دیگری جز خودِ داستان، در داوری ایشان هیچ‌گونه تأثیری نداشته و ندارد.

متن کامل این گزارش و بیست داستان برگزیده را اینجا در خوابگرد بخوانید.

ادبیات اقلیت / ۲۷ دی ۱۳۹۵

 

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا