تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره نقد کتاب تا دهم آبان Reviewed by Momizat on . تا ۲۸ مهر امسال تعداد ۳۹۰ اثر به دبیرخانه جشنواره نقد کتاب ارسال و مهلت ارسال اثر به دوازدهمین دوره این جشنواره تا ۱۰ آبان تمدید شده است. بیشتر مقالات ارسالی به تا ۲۸ مهر امسال تعداد ۳۹۰ اثر به دبیرخانه جشنواره نقد کتاب ارسال و مهلت ارسال اثر به دوازدهمین دوره این جشنواره تا ۱۰ آبان تمدید شده است. بیشتر مقالات ارسالی به Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره نقد کتاب تا دهم آبان

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره نقد کتاب تا دهم آبان

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره نقد کتاب تا دهم آبان

تا ۲۸ مهر امسال تعداد ۳۹۰ اثر به دبیرخانه جشنواره نقد کتاب ارسال و مهلت ارسال اثر به دوازدهمین دوره این جشنواره تا ۱۰ آبان تمدید شده است.

بیشتر مقالات ارسالی به دوره دوازدهم این جشنواره، به حوزه ادبیات فارسی اختصاص دارد. پس از این رشته، فلسفه و کلام و عرفان، ایران پژوهی، هنر و علوم اجتماعی، موضوعاتی بوده که بیشتر از سایر حوزه‌ها، توجه نگارندگان مقالات را به خود جلب کرده است. مطابق اعلام، مهلت ارسال اثر به دوازدهمین دوره این جشنواره تا ۱۰ آبان تمدید شده است.

جشنواره نقد کتاب مختص همه منتقدان، مدیران مسئول مطبوعات، نشریات، سایت‌های خبری و نیز وبلاگ نویسانی است که در رسانه‌ها اثر یا آثاری را در حوزه نقد یک کتاب منتشر کرده‌اند. دوادزهمین دوره این جشنواره که به مانند دوره‌های قبل از سوی موسسه خانه کتاب برگزار می‌شود، مقالاتی را که در حوزه نقد کتاب در سال ۱۳۹۳ در رسانه‌ها منتشر شده‌اند، مورد بررسی قرار می‌دهد و آئین اختتامیه ان همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود.

دبیر دوازدهمین جشنواره نقد کتاب هم حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن اسلامی اردکانی است. وی پژوهشگر در حوزه دین و اخلاق، دانشیار گروه دین شناسی دانشگاه ادیان و مذاهب و سردبیر فصلنامه نقد کتاب اخلاق، علوم تربیتی و روان شناسی است. اسلامی خود در بخش جنبی ششمین دوره جشنواره نقد کتاب، پژوهشگر برگزیده شد. وی همچنین با مقاله‌های «قیاس فقهی همان قیاس منطقی است» و «الهیات الهی و الهیات بشری؛ نقدی بر روش شناختی» به ترتیب در هفتمین و هشتمین دوره جشنواره نقد کتاب، به عنوان برگزیده دست یافت.

مهر

ادبیات اقلیت / ۴ آبان ۱۳۹۴

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا