حامیان تازۀ جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ دوهفته از آغاز فراخوان نخستین دورۀ جایزۀ ادبیات اقلیت گذشته است. روند ارسال آثار شرکت‌کنندگان تقریباً با همان سرعتی که در هفتۀ اول آغاز شده بود، ادبیات اقلیت ـ دوهفته از آغاز فراخوان نخستین دورۀ جایزۀ ادبیات اقلیت گذشته است. روند ارسال آثار شرکت‌کنندگان تقریباً با همان سرعتی که در هفتۀ اول آغاز شده بود، Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » جوایز ادبی » حامیان تازۀ جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار

حامیان تازۀ جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار

حامیان تازۀ جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار

ادبیات اقلیت ـ دوهفته از آغاز فراخوان نخستین دورۀ جایزۀ ادبیات اقلیت گذشته است. روند ارسال آثار شرکت‌کنندگان تقریباً با همان سرعتی که در هفتۀ اول آغاز شده بود، ادامه دارد. تا کنون حدود دویست داستانک از بیش از پنجاه نویسنده بهه دبیرخانۀ این جایزه رسیده است.

خوشحالیم که در کنار استقبال خوب شرکت‌کنندگان از جشنواره در روزهای آغازین فراخوان آن، از حمایت‌های برخی نهادهای فرهنگی و اجتماعی نیز برخوردار شدیم.

با این‌که راه‌اندازی این جشنواره بدون هیچ گونه حمایت مالی و با هزینۀ شخصی و نیز تکیه بر مشارکت شرکت‌کنندگان صورت گرفته است، اما در ادامۀ راه، برای هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن این جشنواره، هر گونه همکاری نهادها و مراکز و اشخاص حقیقی و حقوقی را مغتنم می‌شماریم.

در این چند روزه، مؤسسۀ شهر کتاب، انتشارات تاک، خانۀ ادبیات افغانستان، کانون فرهنگی حمایتی کودکان کار (خانه کودکان کوشا) و کانون یاریگران دانشگاه صنعتی شریف، هر کدام با رسیدن به توافقی با دبیرخانۀ جایزه ادبیات اقلیت، به شرحی که در صفحۀ «حامیان» در سایت جایزۀ ادبیات اقلیت درج شده است، به حامیان جشنواره پیوستند.

خرسندیم که در مسیری که آغاز کرده‌ایم، تنها نمانده‌ایم و دیگرانی را هم در کنارمان می‌بینیم که با ما در اهمیت کار فرهنگی و ادبی برای مقابله با معضلات و مشکلات اجتماعی هم‌رأی و هم‌نظرند. این حمایت‌ها را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم فهرست حامیان «جشنواره داستانک کودکان کار» هرچه افزون‌تر و بلندبالاتر شود.

لازم است بر این نکته تأکید کنیم که شرکت در مسابقۀ داستانک پانزده‌کلمه‌ای کودکان کار، هیچ محدودیتی از نظر مرزهای کشورها ندارد و تمامی داستانک‌هایی که به زبان فارسی نوشته شده باشند و شرایط شرکت در مسابقه را داشته باشند و مراحل ارسال آن به‌درستی طی شده باشد، در مسابقه شرکت‌داده خواهد شد.

دبیرخانۀ جایزۀ ادبیات اقلیت

ادبیات اقلیت / ۲۲ بهمن ۱۳۹۵

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا