داستان‌های انگلیسی ۸۱ کلمه‌ای Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ سایت 81 کلمه‌ای را آدام و سباستین رابینستین راه اندازی کردند تا بتوانند ایده‌های خلاقانه کوتاه را در یک سایت کنار هم جمع کنند. برای ثبت داستان‌ها ادبیات اقلیت ـ سایت 81 کلمه‌ای را آدام و سباستین رابینستین راه اندازی کردند تا بتوانند ایده‌های خلاقانه کوتاه را در یک سایت کنار هم جمع کنند. برای ثبت داستان‌ها Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » بین الملل » داستان‌های انگلیسی ۸۱ کلمه‌ای

داستان‌های انگلیسی ۸۱ کلمه‌ای

داستان‌های انگلیسی ۸۱ کلمه‌ای

ادبیات اقلیت ـ سایت ۸۱ کلمه‌ای را آدام و سباستین رابینستین راه اندازی کردند تا بتوانند ایده‌های خلاقانه کوتاه را در یک سایت کنار هم جمع کنند. برای ثبت داستان‌های ۸۱ کلمه‌ای باید از مسیر (http://81words.net/register/) وارد شده ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام، ایمیل ارسال شده را تأیید کنید. سپس وارد بخش نمایهٔ خود شده و علاوه بر ارسال داستان ۸۱ کلمه‌ای خود داستان‌های دیگران را مطالعه و ارزشگزاری نمایید. ژانر داستان‌های ارسالی را در زمان ارسال باید مشخص کنید. ژانرها به صورت انتخاب شده و لیست شده در سایت برای انتخاب گذاشته شده‌اند. داستان‌های ارسالی وارد قسمت ژانر انتخابی می‌شود.

ارسال داستان‌ها هیچ هزینه برای نویسنده ندارد. بر اساس توافقی که هنگام ثبت نام در سایت نویسنده با آن موافقت می‌کند سایت اجازه هرگونه استفاده از داستان‌ها را با قید نام نویسنده دارد. و اگر این استفاده سود مالی به همراه داشته باشد، این سود بین سایت و نویسنده به صورت ۵۰ درصد تقسیم می‌شود.

ترجمه و معرفی: سمیه سلطانپور

ادبیات اقلیت / ۶ شهریور ۱۳۹۵

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا