دعوت به شرکت در مراسم کتاب‌سوری / با جایزۀ یک میلیون تومانی Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ مهدی بهرامی، نویسنده، با انتشار فراخوانی با عنوان کتاب‌سوری در صفحۀ اینستاگرام خود، از عموم مخاطبان خواسته است تا با خواندن یک کتاب داستانی ایران ادبیات اقلیت ـ مهدی بهرامی، نویسنده، با انتشار فراخوانی با عنوان کتاب‌سوری در صفحۀ اینستاگرام خود، از عموم مخاطبان خواسته است تا با خواندن یک کتاب داستانی ایران Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » جوایز ادبی » دعوت به شرکت در مراسم کتاب‌سوری / با جایزۀ یک میلیون تومانی

دعوت به شرکت در مراسم کتاب‌سوری / با جایزۀ یک میلیون تومانی

دعوت به شرکت در مراسم کتاب‌سوری / با جایزۀ یک میلیون تومانی

ادبیات اقلیت ـ مهدی بهرامی، نویسنده، با انتشار فراخوانی با عنوان کتاب‌سوری در صفحۀ اینستاگرام خود، از عموم مخاطبان خواسته است تا با خواندن یک کتاب داستانی ایرانی و نوشتن متنی در معرفی آن در صفحۀ ایستاگرام خود با هشتگ #کتاب‌_سوری در جشن کتاب‌سوری شرکت کنند.

برای شرکت در این مسابقه تا پایان بهار ۱۳۹۶ فرصت وجود دارد و برندۀ آن به قید قرعه مشخص خواهد شد و یک میلیون تومان جایزه به او تعلق خواهد گرفت.

متن کامل این فراخوان به این شرح است:

ما محصول داستانیم. داستان‌هایی که خوانده‌ایم، باور کرده‌ایم، که دوست داشته‌ایم و حتی داستان‌هایی که نپسندیده‌ایم. داستان‌ها ما را روایت می‌کنند، عقاید ما را شکل می‌دهند و اعمال ما را سبب می‌شوند. گویی جادویی که آینده و گذشتۀ ما را ترسیم می‌کند و آیینه‌ای که ما را به خودمان نشان می‌دهد. احتمالاً به همین دلیل است که از هر دسته و گروه دشمنانی دارند، آن‌ها که نمی‌خواهند ما خود را ببینیم، خود را دوباره کشف کنیم و به راهی که طی کرده‌ایم و می‌کنیم نظری بیفکنیم.

داستان ایرانی یکی از شفاف‌ترین آیینه‌هایی است که می‌توانیم پیشِ روی خود بگیریم و در سطرها و بین سطرهایش، در نوشته‌ها و نانوشته‌هایش خود را کشف کنیم و در زیبایی و زشتی‌اش، زشتی و زیبایی خود را ببینیم. ما داستان خود را دوباره خواهیم خواند. من و دوستانم می‌خواهیم در این راه همراه باشیم؛ از این رو، جشن کوچکی برای خوانندگان داستان ایرانی طراحی کرده‌ایم. برای آن‌هایی که اگر نباشند، نوشتن معنای بزرگی را از دست می‌دهد. از شما دوست عزیز هم می‌خواهیم در این جشن داستان شرکت کنید. داستان ایرانی بخوانید. داستان‌هایی که به ما نزدیک‌ترند، داستان‌هایی که چاپ اولشان در دهۀ نود است. این کتاب‌ها را بخرید، بخوانید و در صفحۀ خود با هشتگِ #کتاب_سوری در اینستاگرام معرفی نمایید. در زیر این پست و پست‌های مشابه نام کتاب را بنویسد. به پاس قدردانی از خوانندگان داستان ایرانی به قید قرعه برای یک نفر از همراهان داستان ایرانی مبلغ یک میلیون تومان پیشکش تقدیم خواهد شد. لطفاً داستان ایرانی دهه نود را بخرید، بخوانید و معرفی نمائید. تا پایان بهارِ پیشِ رو می‌توانید در این جشن داستان ایرانی در سور کتاب شرکت کنیم.

ادبیات اقلیت / ۲۴ اسفند ۱۳۹۵

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا