دومین شماره ماهنامه مفهوم منتشر شد Reviewed by Momizat on . دومین شماره ماهنامه ادبی هنری مفهوم ویژه اردیبهشت 95 به سردبیری حسین تیموری و با آثاری از مسعود احمدی، محمود معتقدی، افشین شاهرودی، ایرج ضیایی، سعید بردستانی، ن دومین شماره ماهنامه ادبی هنری مفهوم ویژه اردیبهشت 95 به سردبیری حسین تیموری و با آثاری از مسعود احمدی، محمود معتقدی، افشین شاهرودی، ایرج ضیایی، سعید بردستانی، ن Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » دومین شماره ماهنامه مفهوم منتشر شد

دومین شماره ماهنامه مفهوم منتشر شد

دومین شماره ماهنامه مفهوم منتشر شد

دومین شماره ماهنامه ادبی هنری مفهوم ویژه اردیبهشت ۹۵ به سردبیری حسین تیموری و با آثاری از مسعود احمدی، محمود معتقدی، افشین شاهرودی، ایرج ضیایی، سعید بردستانی، ناصر نخزری مقدم، فرهاد خاکیان دهکردی، سریا داودی حموله، پرویز حسینی و… منتشر شد.

ادبیات اقلیت ـ در این شماره از ماهنامه مفهوم، داستان‌هایی از ناصر نخزری مقدم، سعید بردستانی، فرهاد خاکیان دهکردی و نعمت مرادی منتشر شده است.

در بخش «در غیاب مؤلف» این شماره نیز آثاری از محمود معتقدی، ایرج ضیائی، سریا داودی حموله، پرویز حسینی و افشین شاهرودی منتشر شده است.

مسعود احمدی و منصور خورشیدی و فرامز سه دهی و اصلان قزلو و مجید عابدی و افسانه نجومی و عادل اعظمی و موسی زنگنه و مسعود حدادی و فرزاد میراحمید و مهدی قلایی و فلورا رحمانیان نیز در بخش «شعر» این شماره آثارشان را منتشر کرده‌اند.

«آسیب‌شناسی ارزشی در شعر محمد بیابانی» نوشتۀ اکبر قناعت زاده و «در قاب ساده اشیا» نوشته علیرضا عمرانی و «برساختگی و درساختگی در وضعیت کوانتوم» نوشتۀ عابدین پاپی نیز آثار منتشرشده در بخش «نقد و نظر» دومین شمارۀ مفهوم‌اند.

در بخش «جهان ـ زبان» این شماره از مفهوم نیز دو نوشته از ابوذر کردی و محبوبه افشاری، به ترتیب دربارۀ اریش فرید و البیاتی منتشر شده است.

فایل پی. دی. اف دومین شماره از مفهوم را از اینجا دانلود کنید.

ادبیات اقلیت ـ ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

کانال سایت ادبیات اقلیت در تلگرام

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا