سومین قدیس / رضا کوشالشاهی Reviewed by Momizat on . سومین قدیس عنوان مجموعه داستانی است نوشته رضا کوشالشاهی که نشر آفتابکاران آن را منتشر کرده است. این مجموعه ۹ داستان کوتاه به نام‌های «سومین قدیس»، «سادات محله ک سومین قدیس عنوان مجموعه داستانی است نوشته رضا کوشالشاهی که نشر آفتابکاران آن را منتشر کرده است. این مجموعه ۹ داستان کوتاه به نام‌های «سومین قدیس»، «سادات محله ک Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » قفسه » خرید کتاب » سومین قدیس / رضا کوشالشاهی

سومین قدیس / رضا کوشالشاهی

سومین قدیس / رضا کوشالشاهی

سومین قدیس عنوان مجموعه داستانی است نوشته رضا کوشالشاهی که نشر آفتابکاران آن را منتشر کرده است.

این مجموعه ۹ داستان کوتاه به نام‌های «سومین قدیس»، «سادات محله کوشالشاه»، «دوران»، «گاز خردل»، «دومین سیب»، «شمارش»، «هالی»، «تونل» و «سیسر» را شامل می‌شود.

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم:

 «البته می‌دانم، دیگر از او هم کاری ساخته نیست، این‌ها صحنه‌هایی هستند که باید بیایند و بروند تا جزءجزء ماجرا را شکل دهند، که فرمان آتش داده شود، بعد محکومی دیگر را بیاورند و ببندند به من و من، تیرک اعدامی که وسط این حیاط بزرگ ایستاده‌ام، دیگر خسته شده‌ام از بوی خون و قرمزی لزج روی تنم، که بیش از حد زیاد شده، به قدری که از داخل و خارج در حال پوسیدنم، آرام بین شیارهای تنه‌ام لیز می‌خورد و وارد ریزریز قسمت‌هایش می‌شود و نور دیگر نمی‌رسد و به چرت‌وژرت‌نویسی افتاده طفلکی.»

مجموعه داستان «سومین قدیس» نوشته رضا کوشالشاهی در ۱۰۱ صفحه و با قیمت ده هزار تومان توسط نشر آفتابکاران منتشر شده است.

سومین قدیس / رضا کوشالشاهی

سومین قدیس / رضا کوشالشاهی

این کتاب را از فروشگاه سایت ادبیات اقلیت تهیه کنید

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا