فراخوان هفتمین دورۀ جایزه ادبی یوسف Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ در این فراخوان آمده است: «بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی به منظور انعکاس و انتقال میراث گرانسنگ هشت‌ سال دفاع مقدس هفتمین دوره جایزه ادبی « ادبیات اقلیت ـ در این فراخوان آمده است: «بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی به منظور انعکاس و انتقال میراث گرانسنگ هشت‌ سال دفاع مقدس هفتمین دوره جایزه ادبی « Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » جوایز ادبی » فراخوان هفتمین دورۀ جایزه ادبی یوسف

فراخوان هفتمین دورۀ جایزه ادبی یوسف

فراخوان هفتمین دورۀ جایزه ادبی یوسف

ادبیات اقلیت ـ در این فراخوان آمده است: «بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی به منظور انعکاس و انتقال میراث گرانسنگ هشت‌ سال دفاع مقدس هفتمین دوره جایزه ادبی «یوسف» (داستان کوتاه دفاع مقدس) را برگزار می‌کند.

شرایط شرکت در این دوره به شرح زیر اعلام شده است:
۱.موضوع اصلی داستان ارسال، دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت(ع) باشد.
۲. تعداد صفحه‌های اثر، از پانزده صفحه (حدود چهارهزار کلمه) تجاوز نکند.
۳. داستان‌های ارسالی قبلا در کتاب مستقل یا مشترکی منتشر نشده‌ باشد
۴. آثار بر روی یک طرف کاغذ،  به صورت تایپی و در دو نسخه  ارسال شود.
۵. نام، سال تولد، تحصیلات، آدرس محل سکونت و شماره تماس حتما در انتهای داستان درج شده باشد.

بر اساس فراخوان جوایز این دوره به این شرح است:

به نفر اول ۵ میلیون تومان، نفر دوم چهار میلیون تومان و نفر سوم سه میلیون تومان اهدا خواهد شد، به نفرات چهارم تا دوازدهم نیز یک میلیون و پانصدهزارتومان  و  همچنین به نفرات سیزدهم تا بیستم یک میلیون تومان اهدا خواهد می‌شود.

زمان اعلام نتایج و برگزاری مراسم پایانی، شهریور ماه ۱۳۹۶ خواهد بود، در ضمن داستان‌های منتخب در مجموعه‌ای چاپ شده و در مراسم پایانی توزیع خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره جایزه ادبی «یوسف» می‌توانند آثار خود را حداکثرتا پایان خرداد ماه ۱۳۹۶ در استان‌ها به اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و در تهران به سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس به آدرس خیابان شهید مطهری، ابتدای میرعماد، پلاک ۴، طبقه۶، یا به رایانامه yusuf.iran@gmail.cim ارسال کنند. شماره تماس ۸۸۵۰۶۰۰۹ و ۸۸۵۰۶۰۰۷ اعلام شده است.

ادبیات اقلیت / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا