فراخوان پنجمین جایزه ملی داستان کوتاه سیمرغ Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ در فراخوان پنجمین دورۀ جایزه داستان کوتاه سیمرغ که برای سایت ادبیات اقلیت ارسال شده است، آمده است: جایزه داستان کوتاه سیمرغ در سال‌های اخیر به اب ادبیات اقلیت ـ در فراخوان پنجمین دورۀ جایزه داستان کوتاه سیمرغ که برای سایت ادبیات اقلیت ارسال شده است، آمده است: جایزه داستان کوتاه سیمرغ در سال‌های اخیر به اب Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » جوایز ادبی » فراخوان پنجمین جایزه ملی داستان کوتاه سیمرغ

فراخوان پنجمین جایزه ملی داستان کوتاه سیمرغ

فراخوان پنجمین جایزه ملی داستان کوتاه سیمرغ

ادبیات اقلیت ـ در فراخوان پنجمین دورۀ جایزه داستان کوتاه سیمرغ که برای سایت ادبیات اقلیت ارسال شده است، آمده است:

جایزه داستان کوتاه سیمرغ در سال‌های اخیر به ابتکار «انجمن داستان سیمرغ نیشابور» و با مشارکت بخش خصوصی پایه‌گذاری شد و هدف از برگزاری این جایزه ادبی، کشف، معرفی و تولید آثار خلاق و برتر داستانی است.

«پنجمین جایزه ملی داستان کوتاه سیمرغ» در دو بخش «ملی» و «منطقه‌ای» و با حضور داوران مطرح کشوری برگزار خواهد شد.

از علاقه‌مندان و نویسندگان داخل و خارج از کشور دعوت می‌شود تا داستان خود را با موضوع آزاد تا تاریخ دهم آبان ۱۳۹۹ به دبیرخانهٔ این جایزه ادبی ارسال کنند.

شرکت‌کنندگان فقط می‌توانند یک اثر را به منظور داوری ارسال کنند. داستان ارسالی نباید از هزار کلمه کمتر و از ده هزار کلمه بیشتر باشد و پیش از این نباید در کتاب یا نشریه‌ای منتشر شده باشد و یا در جایزه یا جشنواره‌ای برگزیده شده باشد.

در بخش «منطقه‌ای» شرکت‌کنندگان باید متولد و یا ساکن نیشابور باشند. نویسندگان نیشابوری می‌توانند برای هر بخش یک داستان ارسال کنند. (داستان‌های هر بخش را در فایل جداگانه ذکر کنند)

عنوان داستان، نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، کد ملی، محل سکونت، آدرس ایمیل، شماره همراه در صفحه‌ای جداگانه به همراه داستان ارسال شود. فایل داستان بدون نام و اطلاعات نویسنده باشد.

داستان‌های رسیده در دو مرحله داوری می‌شوند و اسامی داستان‌های رسیده به مرحله دوم پیش از داوری نهایی در وبلاگ و کانال تلگرامی و اینستاگرام انجمن داستان سیمرغ نیشابور منتشر خواهند شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جایزه باید داستان خود را از طریق پست الکترونیک به نشانی simurgh.dastan@gmail.com ارسال کنند.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبلاگ انجمن داستان سیمرغ نیشابور www.simurgh-dastan.blogfa.com مراجعه کنند.

ادبیات اقلیت / ۱۳ شهریور ۱۳۹۹

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا