فراخوان پنجمین دوره جشنواره ادبی هزار و یک شب Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ مؤسسه فرهنگی تسنیم فراخوان شرکت در پنجمین دوره جشنواره ادبی «هزار و یک شب» را اعلام کرد. نویسندگان تنها با ارسال یک اثر در جشنواره شرکت کنند. آثا ادبیات اقلیت ـ مؤسسه فرهنگی تسنیم فراخوان شرکت در پنجمین دوره جشنواره ادبی «هزار و یک شب» را اعلام کرد. نویسندگان تنها با ارسال یک اثر در جشنواره شرکت کنند. آثا Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » جوایز ادبی » فراخوان پنجمین دوره جشنواره ادبی هزار و یک شب

فراخوان پنجمین دوره جشنواره ادبی هزار و یک شب

فراخوان پنجمین دوره جشنواره ادبی هزار و یک شب

ادبیات اقلیت ـ مؤسسه فرهنگی تسنیم فراخوان شرکت در پنجمین دوره جشنواره ادبی «هزار و یک شب» را اعلام کرد.

نویسندگان تنها با ارسال یک اثر در جشنواره شرکت کنند. آثار ارسالی باید در قالب داستان کوتاه و به صورت فایل (word) با فونت نازنین ۱۴ باشد. موضوع جشنواره آزاد است و محدودیت سن و کشور وجود ندارد.

اثر ارسالی نباید در کتابی منتشر شده باشد و شرکت‌کنندگان باید همراه اثر ارسالی، بیوگرافی کامل، آدرس و شماره تلفن خود را به  Festival1001shab@gmail.com و Festival1001dastan@gmail.com ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار تا پایان مهرماه ۱۳۹۵ است.

هدف از برگزاری جشنواره داستان کوتاه «هزار و یک شب» مخاطب‌شناسی و پیوند نویسندگان فارسی‌زبان در کنار مطالعات تخصصی، نوشتن، شناخت استعداد و حمایت از نویسندگان جوان است. جشنواره جایزه ادبی «هزار و یک شب» که رقابت آزاد داستانی میان نویسندگان فارسی‌زبان از سراسر جهان است، هر ساله با حضور اهالی فرهنگ برگزار می‌شود.

ادبیات اقلیت / ۹ مرداد ۱۳۹۵

کانال سایت ادبیات اقلیت در تلگرام

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا