مسابقۀ داستان کوتاه «کتاب سال نویسندگان و هنرمندان» در انگلستان Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ همه ساله جشنواره‌ها و مسابقات ادبی بسیاری در جهان برگزار می‌شود و نویسندگان از کشورهای مختلف در آن‌ها شرکت می‌کنند. این مسابقات که در سطوح مختلف ادبیات اقلیت ـ همه ساله جشنواره‌ها و مسابقات ادبی بسیاری در جهان برگزار می‌شود و نویسندگان از کشورهای مختلف در آن‌ها شرکت می‌کنند. این مسابقات که در سطوح مختلف Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » بین الملل » مسابقۀ داستان کوتاه «کتاب سال نویسندگان و هنرمندان» در انگلستان

مسابقۀ داستان کوتاه «کتاب سال نویسندگان و هنرمندان» در انگلستان

Writer and​​ artist year book short story competition
مسابقۀ داستان کوتاه «کتاب سال نویسندگان و هنرمندان» در انگلستان

ادبیات اقلیت ـ همه ساله جشنواره‌ها و مسابقات ادبی بسیاری در جهان برگزار می‌شود و نویسندگان از کشورهای مختلف در آن‌ها شرکت می‌کنند. این مسابقات که در سطوح مختلف برگزار می‌شود، فرصت مناسبی است برای نویسندگان و شاعران که بتوانند با ارسال آثارشان، خود و فرهنگ خود را در سطح جهانی معرفی کنند. تنها هزینۀ شرکت در این مسابقات ترجمۀ آثار و ارسال آن هاست.

در نظر داریم برای تشویق نویسندگان به شرکت در این مسابقات هر از گاهی در «ادبیات اقلیت» به معرفی یکی از جشنواره‌هایی بپردازیم که اولاً از اعتباری نسبی و مورد قبول برخوردار باشند و ثانیاً فرصت کافی برای ارسال اثر داشته باشند. همچنین، هرچند جشنواره‌های ادبی در سطح جهان به زبان‌های مختلف برگزار می‌شوند، ما تنها به معرفی جشنواره‌هایی خواهیم پرداخت که آثار را به زبان انگلیسی می‌پذیرند.

ادبیات اقلیت می‌تواند در صورت نیاز، برای ترجمه و ویرایش ادبی آثار نویسندگان به زبان انگلیسی و نیز مراحل ارسال آثار به متقاضیان مشورت بدهد.

مسابقۀ داستان کوتاه «کتاب سال نویسندگان و هنرمندان» در انگلستان

انتشارات بلومزبری، مسابقۀ داستان کوتاه «کتاب سال نویسندگان و هنرمندان سال ۲۰۱۶» را با موضوع پیری و گذر عمر (ageing) برگزار می‌کند.

در این مسابقه آثار نویسندگان در هر سن و هر ملیتی پذیرفته می‌شود.

مهلت ارسال آثار برای این مسابقه تا هفتم فوریه ۲۰۱۶ (۱۸ بهمن ۱۳۹۴) است.

جایزۀ نفر اول این مسابقه ۵۰۰ پوند (حدودا ۷۶۰ دلار) به اضافۀ گذراندن یکی از دوره‌های Arvon به انتخاب برنده است.

داستان برنده در سایت www.writersandartists.com.uk منتشر می‌شود. این سایت وابسته به انتشارات بلومزبری است.

نویسندگان باید آثار خود به زبان انگلیسی را، با موضوع «WAYB16 comptition» به این آدرس ایمیل کنند:  competition@bloomsbury.com.

هر نویسنده می‌تواند تنها یک اثر را به زبان انگلیسی ارسال کند.

آثار باید در فرمت ورد یا پی. دی. اف باشند.

هیچ گونه اطلاعاتی از نویسنده نباید در فایل داستان وجود داشته باشد و اطلاعات نویسنده (اسم، ایمیل و اطلاعات تماس) باید در متن (body) ایمیل آورده شود.

داستان‌های ارسالی نباید بیش از ۲۰۰۰ کلمه باشند.

***

مجتمع Arvon مجتمعی ادبی است که جان موات و جان فیرفاکس در سال ۱۹۶۸ بنا گذاشتند. هدف آنان ایجاد مرکزی آرام برای هنرمندان و شاعران و نویسندگان بود تا به دور از هیاهوی دنیای مدرن بتوانند قدرت خلاقانۀ خودشان را در خلق آثار هنری دریابند.

گروه Arvon هم‌اکنون سه خانۀ ویلایی در شهرهای دِوُن (Devon)، شروپ‌شایر (Shropshire)و یورک‌شایر (Yorkshir) انگلستان در اختیار دارد که در آن‌ها برنامه‌های هفتگی برای هنرمندان برگزار می‌کند.

ترجمه و تهیۀ گزارش: سمیه سلطانپور

ادبیات اقلیت / ۲۱ دی ۱۳۹۴

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا