معرفی و مروری بر مجله بی. دبلیو. آر (BWR) Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ سمیه سلطانپور: در سال 1974 یکی از کار آموزان دورۀ نویسندگی خلاق در دانشگاه آلاباما، مجله بی. دبلیو. آر (BWR) را تأسیس کرد. اسم این مجله برگرفته ا ادبیات اقلیت ـ سمیه سلطانپور: در سال 1974 یکی از کار آموزان دورۀ نویسندگی خلاق در دانشگاه آلاباما، مجله بی. دبلیو. آر (BWR) را تأسیس کرد. اسم این مجله برگرفته ا Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » بین الملل » معرفی و مروری بر مجله بی. دبلیو. آر (BWR)

معرفی و مروری بر مجله بی. دبلیو. آر (BWR)

Black Warrior Review
معرفی و مروری بر مجله بی. دبلیو. آر (BWR)

ادبیات اقلیت ـ سمیه سلطانپور: در سال ۱۹۷۴ یکی از کار آموزان دورۀ نویسندگی خلاق در دانشگاه آلاباما، مجله بی. دبلیو. آر (BWR) را تأسیس کرد. اسم این مجله برگرفته از اسم رودخانه‌ای است که یکی از مرزهای دانشگاه را می‌سازد. این مجله شعر، داستان، مقالات ادبی، کامیک و طرح‌های هنری را که برندگان جوایز معتبری همچون پولیتزر نوشته باشند، منتشر می‌کند. البته این مجله نگاه ویژه‌ای به نوشته‌های نویسندگان تازه‌کار هم دارد. معمولاً نویسندگانی که آثارشان در این مجله چاپ می‌شود، مورد توجه ناشران قرار می‌گیرند.

مجلۀ BWR به دنبال آثاری است که در آن‌ها ابتکار نویسنده مشهود باشد. نویسنده با شجاعت روایت، زبان و فرم را به چالش بکشد و با استفاده از تخیل به بازسازی دنیای داستانی بپردازد. هر نویسنده می‌تواند در هر بار ثبت آثار یک داستان با حداکثر ۷۰۰۰ کلمه یا پنج شعر که در مجموع حداکثر ده صفحه را تشکیل بدهد، برای مجله بفرستد.

آثار باید حتماً از طریق صفحۀ ثبت آثار مجله ارسال شود. در دو دورۀ زمانی امکان ارسال آثار وجود دارد؛ از اول دسامبر تا اول مارچ و اول جون تا اول سپتامبر. معمولاً بین یک تا شش ماه طول می‌کشد تا ادیتورهای مجله جواب رد یا قبول شدن اثر را ارسال کنند.

آثاری که فرستاده می‌شوند، باید آثار دست اول و چاپ نشده باشند. اگر آثار ارسالی قبل از دریافت پاسخ از طرف مجلۀ BWR برای چاپ در مجلۀ دیگری پذیرفته بشود، نویسنده موظف است مجله را مطلع کند.

مجلۀ BWR در قبال هر اثری که در مجله چاپ می‌شود یک سال اشتراک رایگان مجله به همراه اشل مشخص شدۀ مجله برای نوشته‌های چاپ شده را دریافت خواهند کرد.

سمیه سلطانپور

ادبیات اقلیت / ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا