نشست بررسی و معرفی کتاب شازده‌کوچولو در مترو در قم برگزار می‌شود Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ نشست بررسی و معرفی کتاب شازده‌کوچولو در مترو (مجموعه‌آثار نخستین دوره جشنواره داستان پانزده کلمه‌ای با موضوع کودکان کار) با حضور شرکت‌کنندگان قمی ادبیات اقلیت ـ نشست بررسی و معرفی کتاب شازده‌کوچولو در مترو (مجموعه‌آثار نخستین دوره جشنواره داستان پانزده کلمه‌ای با موضوع کودکان کار) با حضور شرکت‌کنندگان قمی Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » اخبار کتاب » نشست بررسی و معرفی کتاب شازده‌کوچولو در مترو در قم برگزار می‌شود

نشست بررسی و معرفی کتاب شازده‌کوچولو در مترو در قم برگزار می‌شود

نشست بررسی و معرفی کتاب شازده‌کوچولو در مترو در قم برگزار می‌شود

ادبیات اقلیت ـ نشست بررسی و معرفی کتاب شازده‌کوچولو در مترو (مجموعه‌آثار نخستین دوره جشنواره داستان پانزده کلمه‌ای با موضوع کودکان کار) با حضور شرکت‌کنندگان قمی و محمدرضا یوسفی (نویسنده و داور جشنواره) و ابراهیم اکبری دیزگاه (نویسنده و منتقد) در مجتمع ناشران قم و به همت گروه داستان جمعه برگزار می‌شود.

این نشست روز جمعه، هشتم تیر ۱۳۹۷ از ساعت ۱۸ در مجتمع ناشران قم واقع در قم، خیابان معلم، مجتمع ناشران، طبقۀ سوم، سرای ناشران، برگزار می‌شود.

کتاب شازده کوچولو در مترو، مجموعه‌ای منتخب از آثار شرکت‌کنندگان در نخستین دوره جشنواره داستان پانزده کلمه‌ای با موضوع کودکان کار است که در سال ۱۳۹۶ به همت دبیرخانۀ جایزۀ ادبیات اقلیت برگزار شد.

در این کتاب علاوه بر آثار برگزیده، نمونه‌هایی از آثار تمامی شرکت‌کنندگان و همچنین یادداشت‌ها و مصاحبه‌هایی از داوران جشنواره (ابوتراب خسروی، محمدجواد جزینی و محمدرضا یوسفی)  و شرکت کنندگان، دربارۀ کودکان کار و نوع ادبی داستانک و این جشنواره منتشر شده است.

در این نشست همچنین جمعی از نویسندگان قمی شرکت‌کننده در جشنواره و نیز دبیر جشنواره و جایزۀ ادبیات اقلیت حضور خواهند داشت.

در نخستین دورۀ جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار، ۳۰ نویسنده از شهر قم شرکت کرده بوده‌اند که نمونه‌هایی از آثار آنان در کتاب شازده‌کوچولو در مترو منتشر شده است.

عباس عرفانی مهر، اعظم معارف وند، سیده زینب هاشمی، مینا سعیدی، مهسا ذبیحی، فاطمه زارع دهنوی، پگاه میرزایی، باهر بیانی، فائزه صالحی، افسانه بختیاری نژاد، عالمه طهماسبی، محمدمهدی آقابزرگی، سارا شیرغلامی، مهدی دهقانی، غلامحسین صدیقی، مرضیه علیزاده، معصومه اخلاقی، مهسا حسنی، زهرا قلی زاده، فائزه شریعتی نیا، محمدامین دانش پسند، نسرین فقیهی، مهراب اکبری شهپر، عاطفه صالح، معصومه میرابوطالبی، حنانه طوسی، سمیه سلطانپور، سید هادی سعادتمند، علی محمدپور و مریم سقلاطونی نویسندگانی بوده‌اند که از شهر قم در جشنواره حضور داشته‌اند.

دبیرخانۀ جایزۀ ادبیات اقلیت و گروه داستان جمعه از تمامی علاقه‌مندان دعوت می‌کنند با حضور در این جلسه و دیدار و گفت‌وگو با نویسندگان و دست‌اندرکاران جشنواره، بر پویایی و غنای این نشست و جشنواره بیفزایند.

در این جلسه همچنین از کتاب بی‌خوابی اثر مصطفی پورنجاتی رونمایی خواهد شد.

ادبیات اقلیت / ۵ تیر ۱۳۹۷

پاسخ (1)

  • محمد شاملو

    سایه عزیز من یکبار دیدمت در کنار دهباشی عزیز. لذت بردم و خوشحال شدم که با بخشی از تفکراتت آشنا شدم از عزیزی هم که معرفیت کرد سپاسگزارم امیدوارم در کارت سخت کوشتر و موفقتر باشی اما این عذر خواهیت را در آخرین پستت بر نمی تابم ما نسل ریش و پشم سفید کرده از تو و هم نسلانت پوزش که نه امید مغفرت داریم ما کاری را شروع کردیم اما در نیمه رهایش کردیم که سخت گنهکاریم به درگاه جوانان این سرزمین. و اما بعد بجز طلب بخشش چه باید کرد
    ما آرمانگرا بودیم و پر اشتباه شما چه می کنید بجز عذر خواهی؟

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا