پروندۀ نفت و داستان در ماهنامۀ توسعۀ صنعت نفت Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ پروندۀ «نفت و داستان» در شمارۀ آذر 1394 ماهنامۀ توسعۀ صنعت نفت منتشر شد. در این پرونده عباس عبدی، داستان‌نویس و منتقد ادبی، در گفت‌وگویی به فضای ادبیات اقلیت ـ پروندۀ «نفت و داستان» در شمارۀ آذر 1394 ماهنامۀ توسعۀ صنعت نفت منتشر شد. در این پرونده عباس عبدی، داستان‌نویس و منتقد ادبی، در گفت‌وگویی به فضای Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » پروندۀ نفت و داستان در ماهنامۀ توسعۀ صنعت نفت

پروندۀ نفت و داستان در ماهنامۀ توسعۀ صنعت نفت

پروندۀ نفت و داستان در ماهنامۀ توسعۀ صنعت نفت

ادبیات اقلیت ـ پروندۀ «نفت و داستان» در شمارۀ آذر ۱۳۹۴ ماهنامۀ توسعۀ صنعت نفت منتشر شد.

در این پرونده عباس عبدی، داستان‌نویس و منتقد ادبی، در گفت‌وگویی به فضای نفتیِ آبادان و تاثیرِ آن بر رویکردِ ادبی خودش و نیز روندِ کلی داستان‌نویسیِ ایران پرداخته است.

همچنین نفیسه مرادی، کارشناسِ ادبیات و داستان‌نویس در داستان‌هایی چون سیاسنبو، جزیره (نوشتۀ پرویز مسجدی) و… به عنوان نمونه‌هایی از ادبیاتِ استعماریِ ایران که تحتِ تاثیرِ صنعتِ نفت بروز یافته‌اند، پرداخته و فرهاد خاکیان دهکردی در بابِ مکتبِ جنوبِ داستان‌نویسیِ ایران و تاثیرِ صنعتِ نفت در شکل‌گیریِ آن نوشته است.

ماهنامۀ توسعه نفت با نگاهی جامع به صنعت نفت توجه ویژه ای به مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز دارد. علی صادقی صاحب امتیاز آن است و سردبیری آن را مهدی افشار نیک بر عهده دارد. این نشریه را می‌توانید از دکه‌های مطبوعات با قیمت ۱۵ هزار تومان تهیه کنید.

ادبیات اقلیت / ۳ دی ۱۳۹۴

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا