گفت‌وگویی خواندنی با دکتر محمدعلی اسلامی ندوشن در کتاب هفته خبر ۸۴ Reviewed by Momizat on . شمارۀ هشتاد و چهارم نشریه «کتاب هفته خبر» به مناسبت تولد نود سالگی دکتر محمدعلی اسلامی ندوشن گفت‌وگو و گزارشی از دیدار با وی را منتشر کرده است. ادبیات اقلیت ـ ش شمارۀ هشتاد و چهارم نشریه «کتاب هفته خبر» به مناسبت تولد نود سالگی دکتر محمدعلی اسلامی ندوشن گفت‌وگو و گزارشی از دیدار با وی را منتشر کرده است. ادبیات اقلیت ـ ش Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » گفت‌وگویی خواندنی با دکتر محمدعلی اسلامی ندوشن در کتاب هفته خبر ۸۴

گفت‌وگویی خواندنی با دکتر محمدعلی اسلامی ندوشن در کتاب هفته خبر ۸۴

گفت‌وگویی خواندنی با دکتر محمدعلی اسلامی ندوشن در کتاب هفته خبر ۸۴

شمارۀ هشتاد و چهارم نشریه «کتاب هفته خبر» به مناسبت تولد نود سالگی دکتر محمدعلی اسلامی ندوشن گفت‌وگو و گزارشی از دیدار با وی را منتشر کرده است.

ادبیات اقلیت ـ شمارۀ ۸۴ مجلۀ «کتاب هفته خبر» با پرونده‌ای برای دکتر محمدعلی اسلامی ندوشن، شاعر و نویسنده و پژوهشگر معاصر منتشر شد.

در این شماره سعید برآبادی، گفت‌وگویی خواندنی با دکتر اسلامی ندوشن کرده است که در آن به موضوعات مختلف علمی و فرهنگی از نخستین ترجمه‌ها از بودلر تا فردوسی‌پژوهی‌ها و مسئلۀ آرامگاه فردوسی در توس، پرداخته است.

مهدی ماحوزی، محمد دهقانی، یدالله جلالی پنداری، علیرضا طبایی، ولی الله درودیان، ضیاء خالقی، پیام شمس‌الدینی و غزاله شمس، دیگر نویسندگانی هستند که در این پرونده، دربارۀ دکتر اسلامی ندوشن نوشته‌اند.

همچنین در بخش کارگاه شعر این شماره از کتاب هفته خبر، بخش اول از «روایت در شعر دراماتیک» نوشتۀ شاپور جورکش منتشر شده است.

کتاب هفته خبر ۸۴، همچنین در ویژه‌نامه‌ای برای م.مؤید این مطالب را منتشر کرده است: ۱. گفت‌وگوی مجتبی صولت پور با م. مؤید؛ ۲. یادداشتی از سهیل محمودی با عنوان «مانند شعر فراتر از این‌که می‌خوانی و می‌شنوی»؛ ۳. نوشته‌ای از ضیاءالدین خالقی دربارۀ سروده‌ای از م. مؤید با عنوان «یک نوع سادگی ناب»؛ ۴. نوشته‌ای از سایه اقتصادی نیا با عنوان «او که دچار سرایش است: م.مؤید»؛ ۵. تأملی از پرویز حسینی بر مجموعه شعر «درخش شبانۀ سیب سیاه» اثر م. مؤید؛ ۶. یادداشت‌های کوتاهی از مزدک پنجه‌ای، حمیدرضا شکارسری و سید احمد نادمی؛ ۷. دوازده شعر از م. مؤید.

در دیگر بخش‌های این شماره نیز آثاری از فرانک کلانتری، رضا آشفته، آرمان بایون‌سا، امیر صدری، سعید برآبادی، رضا فرخی، احمد اکبرپور، عزیز شبانی، اکبر اکسیر، شاپور جورکش، محمدرضا رستمی، پوپک ده‌شهری، مسعود عرفانیان، کامیار عابدی و پرویز خائفی منتشر شده است.

کتاب هفتۀ خبر را هر هفته می‌توانید با قیمت ۵۰۰۰ تومان از دکه‌های مطبوعات و کتاب‌فروشی‌ها تهیه کنید.

ادبیات اقلیت / ۱۶ آذر ۱۳۹۴

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا