یادنامه فتح‌الله بی‌نیاز منتشر می‌شود Reviewed by Momizat on . دبیرخانه جایزه مهرگان برای بزرگداشت یاد و خاطره فتح‌الله بی‌نیاز نویسنده و منتقد ادبیات داستانی و داور 12 دوره جایزه مهرگان ادب، تهیه کتابی را آغاز کرده که در آ دبیرخانه جایزه مهرگان برای بزرگداشت یاد و خاطره فتح‌الله بی‌نیاز نویسنده و منتقد ادبیات داستانی و داور 12 دوره جایزه مهرگان ادب، تهیه کتابی را آغاز کرده که در آ Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » اخبار کتاب » یادنامه فتح‌الله بی‌نیاز منتشر می‌شود

یادنامه فتح‌الله بی‌نیاز منتشر می‌شود

یادنامه فتح‌الله بی‌نیاز منتشر می‌شود

دبیرخانه جایزه مهرگان برای بزرگداشت یاد و خاطره فتح‌الله بی‌نیاز نویسنده و منتقد ادبیات داستانی و داور ۱۲ دوره جایزه مهرگان ادب، تهیه کتابی را آغاز کرده که در آن جمعی از اهل قلم و صاحب‌نظران عرصه فرهنگ به یاد او قلم زده‌اند.

ادبیات اقلیت ـ دبیرخانه این جایزه به نقل از علیرضا زرگر مدیر جایزه مهرگان افزوده است: مقالاتی که تاکنون برای چاپ در این کتاب از داخل و خارج کشور به دست ما رسیده به گونه‌ای است که خواننده علاوه بر آشنایی با شخصیت بی‌نیاز و شیوه نقد و نوشتن او، شناخت واقع‌بینانه‌ای نیز از فضای حاکم بر نقد ادبی و ادبیات داستانی معاصر ایران پیدا می‌کند.

او با اشاره به همکاری مؤثر آرزو چربدست و امیرکوهیار بی‌نیاز (همسر و فرزند زنده‌یاد بی‌نیاز) و در اختیار گذاشتن بخشی از نوشته‌های منتشرنشده او برای چاپ در این یادنامه گفت: قرار شده است نشر افراز ناشر بیشترین آثار این نویسنده فقید، پس از آماده‌سازی متن کتاب، چاپ آن را عهده‌دار شود.

دبیرخانه جایزه مهرگان از همه علاقه‌مندان به زنده‌یاد فتح‌الله بی‌نیاز دعوت کرده است چنان‌چه عکس یا نوشته منتشرنشده‌ای از او در اختیار دارند به همراه نظر و پیشنهاد خود به ایمیل mehreganprize@gmail.com یا صندوق پستی تهران ۵۵۵-۱۹۶۱۵ ارسال کنند.

ادبیات اقلیت / ۳۰ آذر ۱۳۹۴

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا