یک مسابقه داستان‌نویسی متفاوت: جایزه کورتیس باووس Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ کورتیس باووس، بنیان گذار و برگزارکنندۀ مسابقه داستان‌نویسی متفاوتی است که به صورت کاملاً شخصی برگزار می شود. او در ولز متولد شد. تحصیلاتش را در ا ادبیات اقلیت ـ کورتیس باووس، بنیان گذار و برگزارکنندۀ مسابقه داستان‌نویسی متفاوتی است که به صورت کاملاً شخصی برگزار می شود. او در ولز متولد شد. تحصیلاتش را در ا Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » بین الملل » یک مسابقه داستان‌نویسی متفاوت: جایزه کورتیس باووس

یک مسابقه داستان‌نویسی متفاوت: جایزه کورتیس باووس

WIN A HOLIDAY BREAK IN PROVENCE
یک مسابقه داستان‌نویسی متفاوت: جایزه کورتیس باووس

ادبیات اقلیت ـ کورتیس باووس، بنیان گذار و برگزارکنندۀ مسابقه داستان‌نویسی متفاوتی است که به صورت کاملاً شخصی برگزار می شود. او در ولز متولد شد. تحصیلاتش را در اینگلند گذراند و بیشتر عمرش را در فرانسه زندگی کرد. وقتی کافه ـ رستوران ـ تئاتر او در فرانسه خراب شد، مجبور شد تا کار دیگری انتخاب کند و به عنوان استاد دانشگاه در رشته زبان انگلیسی مشغول به کار شد. او رمان می‌نویسد و اکنون در حال نوشتن سومین رمان خود است.

کورتیس باووس امسال تصمیم گرفته است که در کنار فعالیت‌های نویسندگی و دانشگاهی‌اش یک مسابقۀ داستان کوتاه کاملاً خصوصی و بلکه شخصی برگزار کند و برای این مسابقه فراخوان داده است.

آثار داستانی برای شرکت در مسابقۀ داستان کورتیس یاووس باید به زبان انگلیسی و حداکثر ۲۰۰۰ کلمه باشد و مهلت ارسال آثار تا پانزدهم فوریه (۲۶ بهمن) است.

آثار باید به آدرس curtis.bausse@outlook.com ایمیل شود و متن داستان در متن ایمیل درج شود. موضوع ایمیل هم باید (Short Story) باشد و اسم نویسنده نیز در انتهای ایمیل قید شود.

این مسابقۀ هزینۀ ورودی ندارد و امسال نخستین دورۀ آن برگزار می‌شود.

برگزارکنندۀ این مسابقه اعلام کرده است که اگر کمتر از چهار نفر شرکت کننده داشته باشد، عملاً مسابقه کنسل می‌شود.

جایزۀ این مسابقه چهار روز اقامت در یکی از ویلاهای استان پروونس فرانسه برای دو نفر (برنده و یک نفر همراه) است.

ترجمه و معرفی: سمیه سلطانپور

ادبیات اقلیت / ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

پاسخ (2)

  • احسان

    سلام

    با عرض پوزش ایمیل آقای کورتیس اشتباه است ..برگشت داده می شود !! به نظر ایمیل اشتباهی گذاشته اید !!

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا