مهلت سومین دوره جایزه داستان کوتاه سیمرغ تمدید نمی‌شود Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ مصطفی بیان، پایه گذار و دبیر «سومین جایزه داستان کوتاه سیمرغ» اعلام کرد بر اساس فراخوان، مهلت ارسال آثار تا پایان روز دهم آذر ماه ۹6 به اتمام می‌ ادبیات اقلیت ـ مصطفی بیان، پایه گذار و دبیر «سومین جایزه داستان کوتاه سیمرغ» اعلام کرد بر اساس فراخوان، مهلت ارسال آثار تا پایان روز دهم آذر ماه ۹6 به اتمام می‌ Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » جوایز ادبی » مهلت سومین دوره جایزه داستان کوتاه سیمرغ تمدید نمی‌شود

مهلت سومین دوره جایزه داستان کوتاه سیمرغ تمدید نمی‌شود

مهلت سومین دوره جایزه داستان کوتاه سیمرغ تمدید نمی‌شود

ادبیات اقلیت ـ مصطفی بیان، پایه گذار و دبیر «سومین جایزه داستان کوتاه سیمرغ» اعلام کرد بر اساس فراخوان، مهلت ارسال آثار تا پایان روز دهم آذر ماه ۹۶ به اتمام می‌رسد و این تاریخ تمدید نخواهد شد.

از علاقه مندان و نویسندگان ساکن شهرستان نیشابور و متولدین نیشابور در داخل و خارج از کشور دعوت می‌شود تا داستان‌های خود را تا پایان این مهلت به دبیرخانه این جایزه ادبی ارسال کنند. سومین «جایزه داستان کوتاه سیمرغ» را انجمن داستان سیمرغ نیشابور با حمایت بخش خصوصی برگزار می‌کند و شرایط فراخوان در وبلاگ انجمن www.simurgh-dastan.blogfa.com آمده است.

به گزارش دبیرخانه جایزه داستان کوتاه سیمرغ در طول دو ماه گذشته، آثار متعددی از سراسرکشور مانند تهران، مشهد، کیش و زاهدان به دبیرخانه ارسال شده است. داوری مرحله اول از آذر ماه آغاز می‌شود؛ و داوران این دوره بهاره ارشد ریاحی، حمید بابایی و فرحناز علیزاده از نویسندگان و داوران کشوری می‌باشند که داوری مرحله اول و نهایی را بر عهده خواهند داشت.

مصطفی بیان، توضیح داد این جایزه ادبی فرصتی است تا نویسندگان نیشابوری از سراسر کشور گرد هم بیایند تا در مورد داستان و داستان نویسی نیشابور حرف بزنند. در اصل این جایزه ادبی، جشن داستان نویسان مستقل نیشابور است و قرار نیست کار به صورت سلیقه‌ای و یا موضوعی انجام بگیرد.

به نفر اول «جایزه داستان کوتاه سیمرغ» یک میلیون و پانصد هزار تومان به همراه دیپلم افتخار و تندیس سیمرغ، نفر دوم ششصد هزار تومان به همراه لوح تقدیر و نفر سوم سیصد هزار تومان به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

ادبیات اقلیت / ۲۹ آبان ۱۳۹۶

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا