تمام دیوارهای این روستا را خراب کن Reviewed by Momizat on . «تمام دیوارهای این روستا را خراب کن» نخستین مجموعه داستان، قاسم ملااحمدی است که انتشارات نصیرا آن را در سال 1394 منتشر کرده است. پایگاه ادبیات اقلیت ـ این کتاب «تمام دیوارهای این روستا را خراب کن» نخستین مجموعه داستان، قاسم ملااحمدی است که انتشارات نصیرا آن را در سال 1394 منتشر کرده است. پایگاه ادبیات اقلیت ـ این کتاب Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » معرفی کتاب » تمام دیوارهای این روستا را خراب کن

تمام دیوارهای این روستا را خراب کن

تمام دیوارهای این روستا را خراب کن

«تمام دیوارهای این روستا را خراب کن» نخستین مجموعه داستان، قاسم ملااحمدی است که انتشارات نصیرا آن را در سال ۱۳۹۴ منتشر کرده است.

پایگاه ادبیات اقلیت ـ این کتاب که به شمیم بهار و حسین آبکنار تقدیم شده است، در بردارندۀ هفت داستان کوتاه است که عناوینشان عبارت است از:

این تیغ روی دست‌ها دراز می‌کشد

طبل ریز، روی طبل بزرگ، زیر پای راست

دانیال بخواب

کلیچی

ما فقط بیست و شش نفر بودیم

۲۲/۱۱/۱۳۹۰

تمام دیوارهای این روستا را خراب کن

انتشارات نصیرا، مجموعه داستان «تمام دیوارهای این روستا را خراب کن» را در ۵۷ صفحه و ۱۰۰۰ نسخه و با قیمت شش هزار تومان برای نخستین بار در سال ۱۳۹۴ منتشر کرده است.

در بخشی از داستان «دانیال بخواب» می‌خوانیم:

سخت‌ترین قسمت نوشتن این است که لبریز باش و نتوانی بنویسی؛ سوژه داشته باشی و ندانی از کجا شروع کنی. می‌خواهم طرح داستان دانیال را اول بگویم: به خاطر خشک‌سالی قطحی آمده و جوانان روستا برای رهایی در حال اجرای یک رسم قدیمی هستند؛ خود را به شکل حیوانات و درختان درمی‌آورند. به درِ خانه‌ها می‌روند واز مردم آرد و خوراکی‌های دیگر می‌گیرند و اهالی خانه از بالای پشت بام روی آن‌ها آب می‌ریزند…

ادبیات اقلیت / ۲۵ شهریور ۱۳۹۴

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا