خشایار دیهیمی / رأی دادنِ علی رغم Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ شاعران، نویسندگان و اهل قلم، نگاه‌های متفاوتی دربارۀ انتخابات اسفند ۱۳۹۴ ایران، دارند. در پرونده «آن که گفت آری و آن که گفت نه» اظهار نظرها و یاد ادبیات اقلیت ـ شاعران، نویسندگان و اهل قلم، نگاه‌های متفاوتی دربارۀ انتخابات اسفند ۱۳۹۴ ایران، دارند. در پرونده «آن که گفت آری و آن که گفت نه» اظهار نظرها و یاد Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » آرشیو » خشایار دیهیمی / رأی دادنِ علی رغم

خشایار دیهیمی / رأی دادنِ علی رغم

خشایار دیهیمی / رأی دادنِ علی رغم

ادبیات اقلیت ـ شاعران، نویسندگان و اهل قلم، نگاه‌های متفاوتی دربارۀ انتخابات اسفند ۱۳۹۴ ایران، دارند. در پرونده «آن که گفت آری و آن که گفت نه» اظهار نظرها و یادداشت‌های کوتاه و بلند برخی از آنان را گرد هم آورده‌ایم و بازنشر یا نشر داده‌ایم. تا از نگاه کسانی که حرفۀ آنان سیاست نیست و به معنای خاص کلمه «اهل سیاست» نیستند، این موضوع را بازخوانی کنیم. تلاش «ادبیات اقلیت» این بوده است، که سلایق و نظرهای متفاوت را دربارۀ این موضوع، گرد هم آورد.

خشایار دیهیمی، مترجم، در یادداشتی کوتاه، در رابطه با ضرورت شرکت در انتخابات، نوشت:

علی‌رغم رد صلاحیت‌های گسترده، علی رغم اعتراضم به همهٔ بی‌قانونی‌ها در کشور، چون تفاوت میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان همچنان بسیار معنادار است در این انتخابات شرکت می‌کنم و به اصلاح‌طلبان و لیست امید رای می‌دهم. اعتراض‌هایم به قوت خودشان باقی است  ولی رای دادن در این انتخابات نه تنها منافاتی با پیگیری اعتراض‌ها به لگدمال شدن حقوق شهروندی ندارد بلکه راه را برای این پیگیری هموار‌تر می‌کند. از همین فرصت و حق اندکمان نگذریم.

خشایار دیهیمی – یک شهروند

ادبیات اقلیت / ۵ اسفند ۱۳۹۴

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا