پیوستن مؤسسه شهر کتاب به حامیان نخستین دورۀ جایزه ادبیات اقلیت Reviewed by Momizat on . مدیر عامل مؤسسۀ شهر کتاب با اعلام حمایت این مؤسسۀ از جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای کودکان کار، گفت تلاش خواهیم کرد تا از امکاناتمان برای ترویج هرچه بیشتر این جش مدیر عامل مؤسسۀ شهر کتاب با اعلام حمایت این مؤسسۀ از جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای کودکان کار، گفت تلاش خواهیم کرد تا از امکاناتمان برای ترویج هرچه بیشتر این جش Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » جوایز ادبی » پیوستن مؤسسه شهر کتاب به حامیان نخستین دورۀ جایزه ادبیات اقلیت

پیوستن مؤسسه شهر کتاب به حامیان نخستین دورۀ جایزه ادبیات اقلیت

پیوستن مؤسسه شهر کتاب به حامیان نخستین دورۀ جایزه ادبیات اقلیت

مدیر عامل مؤسسۀ شهر کتاب با اعلام حمایت این مؤسسۀ از جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای کودکان کار، گفت تلاش خواهیم کرد تا از امکاناتمان برای ترویج هرچه بیشتر این جشنواره کمک بگیریم.

ادبیات اقلیت ـ نخستین دورۀ جایزه ادبیات اقلیت با عنوان «جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار» اوایل بهمن سال جاری فراخوان خود را منتشر کرد. این جشنواره با حمایت اولیۀ جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان که در زمینۀ حقوق کودکان فعالیت می‌کند، برگزار می‌شود.

اکنون دبیرخانۀ این جایزه خرسند است که اعلام کند مؤسسۀ فرهنگی شهر کتاب نیز به حامیان این جایزه پیوسته است.

مهندس مهدی فیروزان، مدیرعامل مؤسسۀ شهر کتاب در گفت‌وگویی با دبیرخانۀ جایزۀ ادبیات اقلیت، ضمن تأکید بر ضرورت کار فرهنگی دربارۀ معضلات اجتماعی از قبیل مسئلۀ مهم کودکان کار، گفت: مؤسسۀ شهر کتاب از برگزاری این جشنوارۀ ادبی که برگزارکنندۀ آن یک نهاد ادبی مستقل است حمایت می‌کند.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد تا از امکاناتمان برای ترویج بیشتر و برگزاری هرچه بهتر این جشنواره کمک بگیریم، زیرا این نوع فعالیت‌های فرهنگی مستقل را در جهت اهداف خود و به نفع جامعه می‌دانیم.

شهرکتاب موسسه‌ای عام المنفعه و غیرانتفاعی است که زیر نظر هیئت امنا اداره می‌شود و امروزه به عنوان موسسۀ مادر از طریق تأسیس شرکت‌های مستقل و ایجاد تشکیلات وابسته، اهداف خود را پیگیری می‌کند.

ـ مرکز فرهنگی شهر کتاب

ـ شبکه‌ی فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرکتاب

ـ شرکت نشر کتاب هرمس

ـ شرکت نشر موسیقی هرمس

ـ نمایشگاه و فروشگاه بین‌المللی محصولات قرآنی

ـ دفتر پژوهش‌های زبان و ادب فارسی

ـ واحد برگزاری نمایشگاه‌ها

ـ دبیرخانه جایزه داستان کوتاه

ادبیات اقلیت / ۱۶ بهمن ۱۳۹۵

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا