جایزۀ جانبی ماهنامه باغ برای شرکت‌کنندگان کودک و نوجوان نخستین دوره جایزه ادبیات اقلیت Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ ماهنامه کودک و نوجوان باغ با پیوستن به جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار، جایزه‌ای جانبی در کنار جایزۀ اصلی جشنواره، ویژۀ کودکان ادبیات اقلیت ـ ماهنامه کودک و نوجوان باغ با پیوستن به جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار، جایزه‌ای جانبی در کنار جایزۀ اصلی جشنواره، ویژۀ کودکان Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » جوایز ادبی » جایزۀ جانبی ماهنامه باغ برای شرکت‌کنندگان کودک و نوجوان نخستین دوره جایزه ادبیات اقلیت

جایزۀ جانبی ماهنامه باغ برای شرکت‌کنندگان کودک و نوجوان نخستین دوره جایزه ادبیات اقلیت

جایزۀ جانبی ماهنامه باغ برای شرکت‌کنندگان کودک و نوجوان نخستین دوره جایزه ادبیات اقلیت

ادبیات اقلیت ـ ماهنامه کودک و نوجوان باغ با پیوستن به جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار، جایزه‌ای جانبی در کنار جایزۀ اصلی جشنواره، ویژۀ کودکان و نوجوانانی که داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار بنویسند، در نظر گرفته است.

در کنار جایزۀ اصلی جشنواره که با داوری میان تمامی آثار رسیده به جشنواره صورت می‌گیرد، ماهنامه باغ از میان آثاری که ارسال‌کنندگان آن‌ها کمتر از ۱۵ سال داشته باشند، به ده نویسنده، لوح یادبود و جایزۀ ویژۀ باغ را اهدا خواهد کرد.

مدیر مسئول ماهنامه باغ با اعلام پیوستن این ماهنامه به حامیان نخستین دورۀ جایزۀ ادبیات اقلیت گفت: تلاش می‌کنیم تا با دعوت از کودکان و نوجوانان به نوشتن داستانک‌هایی با موضوع کودکان کار، با حداکثر پانزده‌کلمه، در برگزاری بهتر این جشنواره نقشی داشته باشیم و به کودکان بیاموزیم که در قالب کلمات و با خلاقیتشان به معضلات اجتماعی‌ای مانند کارِ کودکان بیندیشند.

کودکان و نوجوانانی که به شرکت در این جشنواره علاقه‌مندند، می‌توانند با ارسال داستانک‌هایشان از طریق فرم موجود در سایت جایزه ادبیات اقلیت، در جشنواره شرکت کنند. آثار آنان علاوه بر آن‌که در بخش اصلی جشنواره شرکت داده و داوری خواهد شد، به طور جداگانه در بخش جانبی جایزه که ویژه کودکان و نوجوانان است نیز داوری مجدد خواهد شد و لوح یادبود و جایزۀ ویژۀ باغ، به برگزیدگان این بخش تعلق خواهد گرفت.

باغ، ماهنامه کودک و نوجوان افغانستان است که در ایران منتشر و در ایران و افغانستان پخش می‌شود. صاحب امتیاز آن، مؤسسه فرهنگی ماه نو است. مدیر مسئول این مجله، محمدسرور رجایی و سردبیر آن باهر بیانی است.

گفتنی است که تا کنون علاوه بر جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان که حامی اصلی برگزاری این جشنواره است، مؤسسۀ شهر کتاب، کانال خبرهای فوری / مهم، انتشارات تاک، خانۀ ادبیات افغانستان، خانۀ کودکان کوشا و کانون یاریگران دانشگاه صنعتی شریف نیز در زمینه‌های مختلف تبلیغات و اطلاع‌رسانی و جایزۀ ویژه و.. از این جشنواره حمایت کرده‌اند.

ادبیات اقلیت / ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا