نهمین شمارۀ کافه داستان منتشر شد Reviewed by Momizat on . کافه داستان نهم، با پرونده‌ای برای «کتاب اولی‌ها» منتشر شد. ادبیات اقلیت ـ نهمین شماره از نشریۀ اینترنتی «کافه‌داستان» مطالبی از فرشته احمدی و برخی از فعالان نش کافه داستان نهم، با پرونده‌ای برای «کتاب اولی‌ها» منتشر شد. ادبیات اقلیت ـ نهمین شماره از نشریۀ اینترنتی «کافه‌داستان» مطالبی از فرشته احمدی و برخی از فعالان نش Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » نهمین شمارۀ کافه داستان منتشر شد

نهمین شمارۀ کافه داستان منتشر شد

نهمین شمارۀ کافه داستان منتشر شد

کافه داستان نهم، با پرونده‌ای برای «کتاب اولی‌ها» منتشر شد.

ادبیات اقلیت ـ نهمین شماره از نشریۀ اینترنتی «کافه‌داستان» مطالبی از فرشته احمدی و برخی از فعالان نشر و نویسندگان جوان دربارۀ کتاب اول و کتاب‌‌اولی‌ها منتشر شده است.

فرزانه کرم‌پور، ابراهیم مهدیزاده، فرشته احمدی، فرحناز علیزاده، احمد تهوری، سیداحمد بطحایی، مژده الفت، پیمان اسماعیلی، علی کرمی، رامبد خانلری، احمد پورامینی، امیرحسین شربیانی، مهدیه مطهر، راحله فاضلی، یونس عزیزی، امید نقیبی‌نسب، مریم بیرنگ، سپیده رضوی، آزاده حسینی، زهره مسکنی، مرتضی هاشمی نیاری، نیلوفر نیک‌بنیاد و مصطفی علیزاده از جمله نویسندگان این شماره از «کافه داستان»اند.

این شماره از «کافه داستان»، در بخش «پیشخان» کتاب این شماره‌اش نیز به رمان «هرصبح می میریم» نوشته احمد بطحایی پرداخته‌ است و گفت‌وگوی مفصل احسان عسکریان با نویسنده کتاب و یادداشت‌هایی دربارۀ کتاب نیز منتشر شده است.

نهمین شمارۀ کافه داستان را از این‌جا دانلود کنید.

ادبیات اقلیت / ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا