شما اینجا هستید:خانه » ارسال آثار » انتشار کتاب الکترونیک

انتشار کتاب الکترونیک

این روزها که اکثر آدم‌ها به تلفن‌های همراه هوشمند و دیگر ابزارهای دیجیتال دسترسی دارند، محدود ماندن در شیوۀ پرهزینه و دشوار چاپ و نشر فیزیکی، توجیهی ندارد. اکنون بدون شک، بستر انتشار و استفاده از محتوای مکتوب به صورت دیجیتال کاملاً فراهم است.

کمتر بودن چشمگیر هزینه‌ها، بی‌نیازی از مصرف منابع طبیعی و کاغذ، نداشتن دردسرهای چاپ و انتشار فیزیکی و مواردی از این دست، برای توجه جدی‌تر به این موضوع، کافی به نظر می‌رسد.

از طرفی، این امتیازها و سهولت‌ها نباید باعث شود که در انتخاب و آماده‌سازی محتوای مناسب و ارزشمند کوتاهی و سهل‌انگاری شود و این مسئله، ورود متخصصان به این عرصه و دقت در بررسی کیفیت آثار برای انتشار دیجیتال را ضروری می‌کند.

مجموعۀ «ادبیات اقلیت» که سال‌هاست در زمینۀ انتشار دیجیتال آثار ادبی در فضای مجازی فعالیت می‌کند و مفتخر است با بسیاری از شاعران و نویسندگان حرفه‌ای جوان و پیش‌کسوت همکاری داشته است، چندی است که با استفاده از تجربه‌ها و اختیارات قانونی خود، به صورت جدی‌تر به انتشار آثار ادبی به صورت دیجیتال اقدام می‌کند.

تولید و انتشار آثار جدید، با انتخاب و کارشناسی دقیق و تخصصی و در صورت نیاز[۱] با عقد قرارداد با مؤلفان و به صورت کاملاً حرفه‌ای صورت می‌گیرد. طبعاً توقع این مجموعه از جامعۀ هدف و خوانندگان نیز این است که با پاسداشت حقوق معنوی و مادی ناشر و مؤلفان، از این برنامه که به گمان این مجموعه می‌تواند موجب پویایی و رشد بیشتر ادبیات مستقل باشد، حمایت کنند.

نمونه قرارداد انتشار کتاب الکترونیک

حداقل حجم اثر برای انتشار به صورت کتاب الکترونیک ۱۰ هزار کلمه است.

آثار ارسالی را کارشناسان متخصص و معتمَد سایت بررسی خواهند کرد و نتیجه، حداکثر تا دو ماه پس از دریافت اثر به اطلاع مؤلف خواهد رسید.

هزینۀ کارشناسی آثار ارسالی، برای آثار کمتر از ۱۵ هزار کلمه، ۱۸۰ هزار تومان و برای آثار بیشتر از آن ۲۵۰ هزار تومان است.

برای ارسال آثار از این فرم اینترنتی استفاده کنید.

نمونه آثار منتشرشده

——

[۱]. در مورد آثاری که پیش‌تر در سایت ادبیات اقلیت منتشر شده‌اند، حق انتشار اثر برای سایت محفوظ خواهد بود.

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا