کتاب الکترونیک راز هری پاتر نوشتۀ حسام جنانی منتشر شد Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ کتاب الکترونیک راز هری پاتر نوشتۀ حسام جنانی به همت سایت ادبیات اقلیت منتشر شد. مجموعه‌کتاب‌های هری پاتر یکی از پدیده‌های عجیب ادبیات داستانی قرن ادبیات اقلیت ـ کتاب الکترونیک راز هری پاتر نوشتۀ حسام جنانی به همت سایت ادبیات اقلیت منتشر شد. مجموعه‌کتاب‌های هری پاتر یکی از پدیده‌های عجیب ادبیات داستانی قرن Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » اخبار کتاب » کتاب الکترونیک راز هری پاتر نوشتۀ حسام جنانی منتشر شد

کتاب الکترونیک راز هری پاتر نوشتۀ حسام جنانی منتشر شد

کتاب الکترونیک راز هری پاتر نوشتۀ حسام جنانی منتشر شد

ادبیات اقلیت ـ کتاب الکترونیک راز هری پاتر نوشتۀ حسام جنانی به همت سایت ادبیات اقلیت منتشر شد.

مجموعه‌کتاب‌های هری پاتر یکی از پدیده‌های عجیب ادبیات داستانی قرن بیستم و بیست‌ و یکم است. کتاب‌هایی که میلیون‌ها خواننده را در سرتاسر جهان مجذوب و شیفتۀ خود کرده است. راز هری پاتر کتابی است نوشتۀ حسام جنانی که با قلمی روان و صمیمی، به بررسی رازهای موفقیت این کتاب پرداخته است.

جنانی دربارۀ کتاب راز هری پاتر نوشته است:

این کتاب را بیشتر برای خودم نوشته بودم. کنجکاو بودم علت موفقیت عظیم کتاب را دریابم. در ابتدا کتابچه هم نبود. بیش از ۳۰۰ صفحه داشت. آن هم نه در قطع معمول کتاب. به تمام جوانب کتاب پرداخته بودم، از جمله به رازهای پنهانی که پشت موفقیت عظیم کتاب هری پاتر وجود داشت. اما بعد، از آن‌جا که این رازها ادبی نبودند، اشاره به آن‌ها را لازم ندیدم و صرفاً به رازهای «پریانی» بسنده کردم که حاصلش این کتابچۀ کوچک شد. گمان نکنم در ایران کسی به شیوۀ این کتابچه، داستان‌های هری پاتر را تحلیل کرده باشد.

کتاب الکترونیک راز هری پاتر دربردارندۀ «پیش‌گفتار» و «مقدمه» و سه قسمت به این شرح است: «قسمت اول: کهن‌الگوهای قصه‌های پریان»؛ «قسمت دوم: مرگ، چالش محوری داستان» و «قسمت سوم: هری پاتر، فرهنگ مسیحی، اسطوره‌های اروپایی و میراث پریانی»

این کتاب برای نخستین بار به صورت الکترونیک و به همت سایت ادبیات اقلیت در ۲۱۲ صفحه و به صورت فایل پی. دی. اف. با قیمت ۷۰۰۰ تومان، در زمستان ۱۳۷۹ منتشر شده است.

حسام جنانی متولد ۱۳۶۲ است. او مترجم رمان‌های نوری که نمی‌بینیم (برنده پولیترز سال ۲۰۱۴)، رؤیای جورج اُر، پدرکشی، و قلعه زیرشیروانی (دوجلد، ادبیات کودکان) است و علاوه بر این رمان‌ها، تعداد زیادی داستان کوتاه، مقاله و یادداشت نیز با ترجمۀ او در روزنامه‌ها و مجلات ادبی متعدد به چاپ رسیده است. نقد ادبی نیز یکی دیگر از حوزه‌های مورد علاقه حسام جنانی است و تاکنون مقالات تألیفی متعددی در این حوزه به قلم او منتشر شده است.

نام کتاب: راز هری پاتر

مؤلف: حسام جنانی

ناشر: سایت ادبیات اقلیت

تاریخ نشر: زمستان ۱۳۷۹

نوع فایل: PDF

حجم فایل: ۱/۲۰ MB

تعداد صفحات: ۲۱۲ صفحه

دانلود نسخۀ نمونۀ کتاب

دانلود نسخۀ کامل کتاب از فروشگاه سایت ادبیات اقلیت

دانلود سریع نسخۀ کامل کتاب از طریق زرین لینک

***

سخن ناشر:

این روزها که اکثر آدم‌ها به تلفن‌های همراه هوشمند و دیگر ابزارهای دیجیتال دسترسی دارند، محدود ماندن در شیوۀ پرهزینه و دشوار چاپ و نشر فیزیکی، توجیهی ندارد. اکنون بدون شک، بستر انتشار و استفاده از محتوای مکتوب به صورت دیجیتال کاملاً فراهم است.

کمتر بودن چشمگیر هزینه‌ها، بی‌نیازی از مصرف منابع طبیعی و کاغذ، نداشتن دردسرهای چاپ و انتشار فیزیکی و مواردی از این دست، برای توجه جدی‌تر به این موضوع، کافی به نظر می‌رسد.

از طرفی، این امتیازها و سهولت‌ها نباید باعث شود که در انتخاب و آماده‌سازی محتوای مناسب و ارزشمند کوتاهی و سهل‌انگاری شود و این مسئله، ورود متخصصان به این عرصه و دقت در بررسی کیفیت آثار برای انتشار دیجیتال را ضروری می‌کند.

مجموعۀ «ادبیات اقلیت» که سال‌هاست در زمینۀ انتشار دیجیتال آثار ادبی در فضای مجازی فعالیت می‌کند و مفتخر است با بسیاری از شاعران و نویسندگان حرفه‌ای جوان و پیش‌کسوت همکاری داشته است، چندی است که با استفاده از تجربه‌ها و اختیارات قانونی خود، به صورت جدی‌تر به انتشار آثار ادبی به صورت دیجیتال اقدام می‌کند.

تولید و انتشار آثار جدید، با انتخاب و کارشناسی دقیق و تخصصی و در صورت نیاز با عقد قرارداد با مؤلفان و به صورت کاملاً حرفه‌ای صورت می‌گیرد. طبعاً توقع این مجموعه از جامعۀ هدف و خوانندگان نیز این است که با پاسداشت حقوق معنوی و مادی ناشر و مؤلفان، از این برنامه که به گمان این مجموعه می‌تواند موجب پویایی و رشد بیشتر ادبیات مستقل باشد، حمایت کنند.

ادبیات اقلیت / ۱۸ دی ۱۳۹۷

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا