اصلاحیهٔ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر کتاب شازده‌کوچولو در مترو Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ دبیرخانۀ جایزه ادبیات اقلیت برای اطلاع شرکت‌کنندگان در جشنواره داستان پانزده‌کلمه‌ای کودکان کار اعلام می‌کند: پس از گذشت بیش از دوماه از ارسال کت ادبیات اقلیت ـ دبیرخانۀ جایزه ادبیات اقلیت برای اطلاع شرکت‌کنندگان در جشنواره داستان پانزده‌کلمه‌ای کودکان کار اعلام می‌کند: پس از گذشت بیش از دوماه از ارسال کت Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » جوایز ادبی » اصلاحیهٔ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر کتاب شازده‌کوچولو در مترو

اصلاحیهٔ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر کتاب شازده‌کوچولو در مترو

اصلاحیهٔ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر کتاب شازده‌کوچولو در مترو

ادبیات اقلیت ـ دبیرخانۀ جایزه ادبیات اقلیت برای اطلاع شرکت‌کنندگان در جشنواره داستان پانزده‌کلمه‌ای کودکان کار اعلام می‌کند: پس از گذشت بیش از دوماه از ارسال کتاب شازده‌کوچولو در مترو (گزیده‌آثار جشنوارهٔ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار) به ادارهٔ کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اخذ مجوز انتشار این کتاب، مشروط به حذف هشت داستانک از این کتاب اعلام شد.

دبیرخانهٔ جایزهٔ ادبیات اقلیت اعتراض خود را به این اصلاحیه به صورت کتبی به ادارۀ کتاب وزارت ارشاد ارسال کرده است و تمام تلاش خود را خواهد کرد که این کتاب با کمترین حذف ممکن منتشر شود. این دبیرخانه همچنین با نویسندگان داستانک‌هایی که انتشار کتاب مشروط به حذف آن‌ها از کتاب شده است، تماس خواهد گرفت و جزئیات این مسئله را به اطلاع آنان خواهد رساند.

شازده کوچولو در مترو دربردارندهٔ ۵۸۰ اثر منتخب از مجموع ۱۸۴۳ اثر ارسالی به دبیرخانه است که شامل تمامی ۳۱۰ اثر راه‌یافته به مرحلهٔ نهایی به اضافهٔ یک اثر از ۳۷۰ شرکت‌کننده‌ای است که آثار آنان در مرحلهٔ نخست انتخاب نشده است. و بنابراین، از تمامی شرکت‌کنندگان در جشنواره حداقل یک اثر در این کتاب منتشر گرد آمده است.

این کتاب همچنین دربردارندهٔ سه مقدمه از داوران جشنواره، ابوتراب خسروی، محمدجواد جزینی و محمدرضا یوسفی است و علاوه بر آن، برگزیده‌ای از یادداشت‌های شرکت‌کنندگان در جشنواره را نیز در بر دارد.

شازده کوچولو در مترو در ۲۳۲ صفحه در قطع رقعی منتشر می‌شود و نشر آن به همت دبیرخانهٔ جایزهٔ ادبیات اقلیت با همکاری «کتاب‌کاغذ» خواهد بود.

بلافاصله پس از اخذ مجوز نهایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مراحل چاپ و انتشار کتاب آغاز خواهد شد و راه‌های تهیه و سفارش آن از طریق این دبیرخانه اعلام خواهد شد.

ادبیات اقلیت / ۲۰ مهر ۱۳۹۶

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا