باب دیلن ۷۵ ساله، “مرد بسیار خوب و مهربانی” که سرانجام جایزه نوبل را گرفت Reviewed by Momizat on . باب دیلن سرانجام در استکهلم روی صحنه رفت و برنامه اجرا کرد. او سه ماه پس از اعلام رسمی جایزه نوبل؛ جایزه‌اش را دریافت کرد. به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، باب دیلن سرانجام در استکهلم روی صحنه رفت و برنامه اجرا کرد. او سه ماه پس از اعلام رسمی جایزه نوبل؛ جایزه‌اش را دریافت کرد. به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » بین الملل » باب دیلن ۷۵ ساله، “مرد بسیار خوب و مهربانی” که سرانجام جایزه نوبل را گرفت

باب دیلن ۷۵ ساله، “مرد بسیار خوب و مهربانی” که سرانجام جایزه نوبل را گرفت

باب دیلن ۷۵ ساله، “مرد بسیار خوب و مهربانی” که سرانجام جایزه نوبل را گرفت

باب دیلن سرانجام در استکهلم روی صحنه رفت و برنامه اجرا کرد. او سه ماه پس از اعلام رسمی جایزه نوبل؛ جایزه‌اش را دریافت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، باب دیلن شنبه شب، سرانجام در استکهلم روی صحنه رفت و برنامه اجرا کرد. او سه ماه پس از اعلام رسمی جایزه نوبل؛ جایزه‌اش را دریافت کرد.

باب دیلن پس از دیداری ساده و خودمانی با اعضای آکادمی ودریافت جایزه خود در استهکلم روی صحنه رفت و برای جماعتی که ماه‌ها پیش بلیت کنسرت او را خریده بودند، برنامه اجرا کرد.

او سه ماه بعد از مراسم رسمی اعطای جوایز نوبل، جایزه نوبل ادبیات خود را دریافت کرده است.

به درخواست باب دیلن هیچ رسانه‎ای در مراسم دیروز حاضر نبوده است.

سارا دانیوس دبیر دایمی آکادمی نوبل دو روز پیش اعلام کرده بود این خواننده و ترانه‌سرای ۷۵ ساله که برای اجرای کنسرت به استکهلم می‌آید،  جایزه خود را دریافت خواهد کرد.

در حالی که انتظار می‌رفت دیلن روز ۱۰ دسامبر در سالروز مرگ آلفرد نوبل در مراسم اهدای جوایز شرکت کند، اما او همان زمان اعلام کرد شاید وقتی برای اجرای کنسرت به استکهلم می‌آید این کار را انجام دهد.

باب دیلن باید یک نسخه ضبط شده از سخنرانی دریافت جایزه نوبل را به آکادمی ارایه کند تا بتواند مبلغ جایزه را که معادل ۸ میلیون کرونر سوئد برابر ۸۹۴ هزار دلار است دریافت کند. وی باید این سخنرانی را تا سه ماه دیگر به آکادمی ارایه کند.

یکی از مقامات آکادمی نوبل به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت این مراسم کوچک به خوبی برگزار شده و دیلن ۷۵ ساله مرد بسیار خوب و مهربانی است.

باب دیلن اولین ترانه‌سرایی است که نوبل ادبیات را به پاس «خلق بیان شاعرانه نو در سنت ترانه سرایی آمریکایی» دریافت کرده است.

ادبیات اقلیت / ۱۴ فروردین ۱۳۹۶

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا