فراخوان سومین دوره جایزه شعر آذر Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ دبیر جایزه شعر آذر فراخوان سومین دوره این جایزه را اعلام کرد. متن کامل این فراخوان به این شرح است: با انتشار عمومی این فراخوان، جایزه مستقل شعر آ ادبیات اقلیت ـ دبیر جایزه شعر آذر فراخوان سومین دوره این جایزه را اعلام کرد. متن کامل این فراخوان به این شرح است: با انتشار عمومی این فراخوان، جایزه مستقل شعر آ Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » جوایز ادبی » فراخوان سومین دوره جایزه شعر آذر

فراخوان سومین دوره جایزه شعر آذر

فراخوان سومین دوره جایزه شعر آذر

ادبیات اقلیت ـ دبیر جایزه شعر آذر فراخوان سومین دوره این جایزه را اعلام کرد. متن کامل این فراخوان به این شرح است:

با انتشار عمومی این فراخوان، جایزه مستقل شعر آذر، سومین دوره فعالیت خود را اعلام می دارد. این حرکت ادبی، فارغ از هر انگیزه سیاسی، اجتماعی اقتصادی و … در هفته پایانی آذر ماه هر سال که مصادف است با زادروز شاعر فقید – زنده یاد غلامرضا بروسان – برگزار می شود.

دعوت عمومی شاعران و تقویم اجرایی جایزه به شرح زیر اعلام می گردد:

۱- جایزه شعر آذر مستقل بوده و به هیچ نهاد، ارگان و سازمان دولتی وابسته نیست.
۲- جایزه شعر آذر در حوزه شعر سپید فارسی فعالیت داشته و از پذیرفتن اشعار در قالب های دیگر معذور است.
۳- دوره های پیشین این جایزه، در سطح استان خراسان بزرگ برگزار شد و امسال برای نخستین بار این رویداد در سطح کشوری برگزار می گردد.
۴- این جایزه محدودیت سنی، فکری، حزبی و … ندارد و علاقمندان می توانند با هر گرایشی در آن شرکت کنند.
۵- علاقمندان به شرکت در جایزه، لازم است ۵ شعر سپید خود را در نرم افزار word و با فونت Arial به همراه مشخصات کامل و دقیق، شامل: نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، تلفن همراه، شهر و نشانی پستی به ایمیل دبیرخانه ارسال نمایند. برای سهولت ارتباط کانال اطلاع رسانی جایزه ی شعر آذر در تلگرام اخبار و اطلاعات به روز را ارائه می کند. علاوه بر پست الکترونیک علاقمندان می توانند شعر و مشخصات خود را به شماره ی : ۰۹۰۳۴۰۰۵۲۱۹ تلگرام کنند.
۶- تنها پل ارتباطی برای ارسال اشعار، پست الکترونیکی azarpoems@gmail.com و خط ارتباطی تلگرام است و از پذیرفتن آثار به شکل دستی یا پستی و … معذوریم.
۷- مهلت ارسال آثار، تا اول آذرماه می باشد. این مدت زمان، قابل تمدید نیست و قطعا آثاری که پس از مهلت مقرر به دبیرخانه برسند، از جریان داوری کنار گذاشته می شوند.
۸- اسامی داوران این دوره بعد از اتمام مهلت زمان ارسال آثار، اعلام خواهد شد. داوران این دوره ترکیبی از نامداران عرصه ی شعر سپید در سطح کشور و استان خواهند بود.
۹- طبق روال سالهای گذشته اشعار منتخب به تشخیص هیئت داوران در سومین کتاب شعر آذر چاپ و منتشر خواهد شد. کتاب آذر ۲ نیز در مراسم اختتامیه رونمایی خواهد شد.
۱۰- مطابق دوره های پیشین از سه شاعر برگزیده این دوره هم با تندیس، لوح یادبود و جایزه نقدی تقدیر به عمل خواهد آمد.

لازم به ذکر است که تمامی اخبار مربوط به این حرکت ادبی، صرفا از طریق کانال اطلاع رسانی جایزه شعر آذر در تلگرام اطلاع رسانی خواهد شد و نقل هرگونه پیام، خبر، نقد و دیدگاه و… از مجرای دیگر، مردود است. ضمنا شماره تلگرام ۰۹۰۳۴۰۰۵۲۱۹ علاوه بر دریافت اشعار شما، جوابگوی سوالات احتمالی شرکت کنندگان می باشد.

دبیر جایزه – حسین صالحی

ادبیات اقلیت / ۱۵ آبان ۱۳۹۶

خبر تکمیلی:

سومین دوره جایزه شعر آذر اعلام کرد: با توجه به استقبال از این جایزه، مهلت ارسال آثار تا ۵ آذر ۱۳۹۶ تمدید شده است.

ادبیات اقلیت / ۱ آذر ۱۳۹۶

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا