فراخوان شعر حجه الوداع به مناسبت فاجعۀ منا Reviewed by Momizat on . بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان از کلیه شاعرانِ کشور دعوت کرد به سرایش شعر درباره‌ی فاجعه‌ی منا بپردازند. ادبیات اقلیت ـ در این فراخوان آمده است: در پی واقع بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان از کلیه شاعرانِ کشور دعوت کرد به سرایش شعر درباره‌ی فاجعه‌ی منا بپردازند. ادبیات اقلیت ـ در این فراخوان آمده است: در پی واقع Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » جوایز ادبی » فراخوان شعر حجه الوداع به مناسبت فاجعۀ منا

فراخوان شعر حجه الوداع به مناسبت فاجعۀ منا

فراخوان شعر حجه الوداع به مناسبت فاجعۀ منا

بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان از کلیه شاعرانِ کشور دعوت کرد به سرایش شعر درباره‌ی فاجعه‌ی منا بپردازند.

ادبیات اقلیت ـ در این فراخوان آمده است: در پی واقعهٔ تکان‌دهندهٔ مِنا در مهرماه ۱۳۹۴، بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان از کلیه شاعرانِ کشور دعوت می‌کند برای یادباد، ثبت حقیقت و انجامِ وظیفهٔ هنرمندانه، و بدونِ در نظر گرفتنِ سلایق و نگرش‌های دور از اتفاق و اتحاد، به سرایش شعر دربارهٔ این واقعه بپردازند.

دبیرخانهٔ شعر حجه‌الوداع از هر شاعر حداکثر ۳ شعر می‌پذیرد و شاعران تا پایانِ مهرماه ۱۳۹۴ فرصت دارند آثارشان را در قالب فایل DOC یا DOCX به نشانی Info@adabiatirani.com ارسال کنند.

موضوع (Subject) نامه‌های ارسالی باید اینطور نوشته شوند: نام شاعر – عنوان شعر – قالب شعر (اگر بیش از یک شعر است فقط نام شاعر و قالب شعرها)

این رویداد سه برگزیده خواهد داشت که بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان به هر یک از آن‌ها سه سکه تمام بهار آزادی هدیه خواهد داد. مراسم اختتامیه و اعلام آثار برتر همزمان با اربعین درگذشتگانِ واقعه منا برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر با شمارهٔ ۸۸۳۰۰۸۲۴ (داخلی ۱۰۹) تماس بگیرید.

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا