شازده‌کوچولو در مترو منتشر شد / داستان‌های پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ مجموعه آثار نخستین جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار، با عنوان "شازده‌کوچولو در مترو" به همت دبیرخانۀ جایزۀ ادبیات اقلیت منتشر شد ادبیات اقلیت ـ مجموعه آثار نخستین جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار، با عنوان "شازده‌کوچولو در مترو" به همت دبیرخانۀ جایزۀ ادبیات اقلیت منتشر شد Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » اخبار کتاب » شازده‌کوچولو در مترو منتشر شد / داستان‌های پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار

شازده‌کوچولو در مترو منتشر شد / داستان‌های پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار

شازده‌کوچولو در مترو منتشر شد / داستان‌های پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار

ادبیات اقلیت ـ مجموعه آثار نخستین جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار، با عنوان “شازده‌کوچولو در مترو” به همت دبیرخانۀ جایزۀ ادبیات اقلیت منتشر شد.

این کتاب دربردارندۀ گزیده‌ای از داستان‌های پانزده‌کلمه‌ای شرکت‌کنندگان در این جشنواره است که به همراه مقدمه‌هایی از داوران جشنواره، ابوتراب خسروی، محمدجواد جزینی و محمدرضا یوسفی و نیز یادداشت‌هایی از شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان جشنواره دربارۀ این جشنواره و موضوع کودکان کار منتشر شده است.

شازده‌کوچولو در مترو

شازده‌کوچولو در مترو

با توجه به این‌که حدود یک ماه پیش از انتشار کتاب، تعدادی از نسخه‌های آن پیش‌فروش شده است، دبیرخانۀ جایزۀ ادبیات اقلیت ابتدا اقدام به ارسال کتاب‌های پیش‌فروش شده برای خریداران کرده و اکنون امکان خرید کتاب برای دیگر علاقه‌مندان نیز فراهم است.

فهرست کامل نویسندگان کتاب

شازده‌کوچولو در مترو در ۲۳۲ صفحه و ۵۰۰ نسخه با قیمت ۱۸۰۰۰ تومان به همت دبیرخانۀ جایزۀ ادبیات اقلیت منتشر شده است.

 

راه‌های تهیه کتاب:

برای خرید اینترنتی این کتاب با ۱۰ درصد تخفیف ویژه سایت به این صفحه بروید.

همچنین تمامی علاقه‌مندان می‌توانند با خرید یکی از #بسته‌های_تخفیفی طرح ویژه حمایتی کتاب را با تخفیف ویژه (۲۰ تا ۴۰ درصدی) و ارسال رایگان تهیه کنند.

خرید حضوری کتاب:

  • کتاب‌فروشی کاغذ / آدرس: میدان انقلاب، نرسیده به جمالزاده جنوبی، کوچه مهرناز، بازار کتاب ایران، طبقه اول، پلاک ۶۴ / از ساعت ۱۷ تا ۲۱ تلفن: ۰۹۳۷۰۰۹۳۵۳۹
  • دفتر سایت ادبیات اقلیت / آدرس:‌ خیابان ولیعصر، بالاتر از سپه، ابتدای خیابان جامی، پلاک ۱۶۰، واحد ۵ / از ساعت ۱۲ تا ۱۷

 

برای اطلاعات بیشتر یا ارسال کتاب با پیک با این شماره تلفن‌ها تماس بگیرید: ۰۹۳۳۰۷۸۳۶۱۳ و ۶۶۹۷۵۱۳۴ (۰۲۱)

 

***

دبیرخانۀ جایزۀ ادبیات اقلیت، پنجم بهمن ۱۳۹۵ فراخوان نخستین دورۀ جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار را منتشر کرد. مهلت ارسال اثر به این جشنواره که با حمایت جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان برگزار می‌شد، تا بیستم فروردین ۱۳۹۶ ادامه داشت و در این مدت، ۴۸۶ شرکت‌کننده ۱۸۴۳ اثر را به دبیرخانۀ این جایزه فرستادند.

در دور اول داوری این جشنواره ۳۱۰ اثر از ۲۱۶ شرکت‌کننده انتخاب شد و نتایج نهایی روز دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ هم‌زمان با روز جهانی مبارزه با کار کودکان اعلام شد و ده برگزیدۀ بخش اصلی به همراه پنج داستان تقدیرشده و نیز ده برگزیدۀ بخش ویژۀ شرکت‌کنندگان کودک و نوجوان که به همت دو ماهنامۀ باغ و سلام بچه‌ها برگزار می‌شد، معرفی شدند.

به برگزیدگان بخش اصلی علاوه بر لوح تقدیر و هدایای غیرنقدی، مبلغ پنج میلیون ریال جایزه نقدی تعلق گرفت و به پنج اثر تقدیری نیز لوح تقدیر و بستۀ هدیۀ کتاب انتشارات تاک و به برگزیدگان بخش ویژۀ شرکت‌کنندگان کودک و نوجوان نیز بستۀ فرهنگی ماهنامۀ باغ و اشتراک دوسالۀ ماهنامۀ سلام‌بچه‌ها و نیز کارت هدیه‌ای از طرف دبیرخانۀ جایزه تعلق گرفت که این هدایا به وسیلۀ پست برای برگزیدگان ارسال شد.

جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار، به صورت کاملاً مستقل و به همت و ابتکار دبیرخانۀ جایزۀ ادبیات اقلیت (وابسته به سایت ادبیات اقلیت) برگزار شد.

ادبیات اقلیت / ۲۳ آذر ۱۳۹۶

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا