کتاب شازده‌کوچولو در مترو به چاپ دوم رسید / تخفیف ویژه تا پایان مرداد ۹۷ Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ کتاب شازده‌کوچولو در مترو (مجموعه‌آثار نخستین دورۀ جشنواره داستان پانزده کلمه‌ای با موضوع کودکان کار) به چاپ دوم رسید. چاپ دوم این کتاب، بدون افز ادبیات اقلیت ـ کتاب شازده‌کوچولو در مترو (مجموعه‌آثار نخستین دورۀ جشنواره داستان پانزده کلمه‌ای با موضوع کودکان کار) به چاپ دوم رسید. چاپ دوم این کتاب، بدون افز Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » جوایز ادبی » کتاب شازده‌کوچولو در مترو به چاپ دوم رسید / تخفیف ویژه تا پایان مرداد ۹۷

کتاب شازده‌کوچولو در مترو به چاپ دوم رسید / تخفیف ویژه تا پایان مرداد ۹۷

کتاب شازده‌کوچولو در مترو به چاپ دوم رسید / تخفیف ویژه تا پایان مرداد ۹۷

ادبیات اقلیت ـ کتاب شازده‌کوچولو در مترو (مجموعه‌آثار نخستین دورۀ جشنواره داستان پانزده کلمه‌ای با موضوع کودکان کار) به چاپ دوم رسید.

چاپ دوم این کتاب، بدون افزایش قیمت پشت جلد و با قیمت ۱۸۰۰۰ تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان به تهیۀ کتاب می‌توانند علاوه بر تخفیف ۱۰ درصدی خرید این کتاب از فروشگاه سایت ادبیات اقلیت، تا تاریخ ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ از کوپن تخفیف ویژۀ ۳۰۰۰ تومانی این فروشگاه برای هر تعداد کتاب درخواستی، که به مناسبت تجدید چاپ کتاب اعمال می‌شود نیز استفاده کنند.

کتاب شازده کوچولو در مترو، دربردارندۀ ۵۷۳ اثر از ۴۸۳ شرکت‌کنندۀ در جشنواره است که به همراه مقدمه‌هایی از داوران جشنواره، ابوتراب خسروی، محمدجواد جزینی و محمدرضا یوسفی و نیز یادداشت‌هایی از شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان جشنواره دربارۀ این جشنواره و موضوع کودکان کار منتشر شده است.

فهرست کامل نویسندگان کتاب

شازده‌کوچولو در مترو در ۲۳۲ صفحه در قطع رقعی و با قیمت ۱۸۰۰۰ تومان به همت دبیرخانۀ جایزۀ ادبیات اقلیت منتشر شده است.

کوپن تخفیف ویژه یک ماهه ۳۰۰۰ تومانی خرید این کتاب را در کانال تلگرامی سایت ادبیات اقلیت ببینید. (p21397)

ادبیات اقلیت / ۱۴ مرداد ۱۳۹۷

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا