گزارشی کوتاه از برگزاری نشست مداقه ۱ از سلسله برنامه‌های “هنر در پیاده‌رو” در بندرعباس Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ نخستین جلسه از سلسله جلسات "مداقه" با بررسی کتاب سرخون، اثر سمیه دیندارلو در ماه آذر 1396، در پارک کاکتوس بندرعباس برگزار شد. به گزارش تجارت جنوب ادبیات اقلیت ـ نخستین جلسه از سلسله جلسات "مداقه" با بررسی کتاب سرخون، اثر سمیه دیندارلو در ماه آذر 1396، در پارک کاکتوس بندرعباس برگزار شد. به گزارش تجارت جنوب Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » گزارشی کوتاه از برگزاری نشست مداقه ۱ از سلسله برنامه‌های “هنر در پیاده‌رو” در بندرعباس

گزارشی کوتاه از برگزاری نشست مداقه ۱ از سلسله برنامه‌های “هنر در پیاده‌رو” در بندرعباس

گزارشی کوتاه از برگزاری نشست مداقه ۱ از سلسله برنامه‌های “هنر در پیاده‌رو” در بندرعباس

ادبیات اقلیت ـ نخستین جلسه از سلسله جلسات “مداقه” با بررسی کتاب سرخون، اثر سمیه دیندارلو در ماه آذر ۱۳۹۶، در پارک کاکتوس بندرعباس برگزار شد.

به گزارش تجارت جنوب، نخستین جلسه از سلسه جلسات “مداقه” با بررسی کتاب شعر سرخون اثر سمیه دیندارلو در پارک کاکتوس بندرعباس برگزار شد.

این برنامه که در راستای برنامه‌های “هنر در پیاده‌رو” برگزار می‌شود، در نخستین گام خود کتاب سرخون اثر سمیه دیندارلو را که نشر نصیرا آن را در سال ۱۳۹۵ منتشر کرده است، مورد بررسی قرار داد.

در ابتدای جلسه سمیه دیندارلو، مؤلف این اثر به شعرخوانی پرداخت و سپس پدرام مجیدی، سعید آرمات، موسی بندری، سحر آریا و جواد قاسمی به بیان نظرهای خود دربارۀ این کتاب پرداختند و دیگر حاضران علاقه‌مند به ادبیات نیز در این بحث‌ها شرکت کردند.

ادبیات اقلیت / ۲۶ آذر ۱۳۹۶

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا