دموکراسی یا دموقراضه با صدای نویسنده و موسیقی ناصر چشم آذر Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ مؤسسۀ نوین کتاب گویا از انتشار کتاب صوتی دموکراسی یا دموقراضه اثر مهدی شجاعی با صدای نویسنده و نیز کتاب «چنین گفت زرتشت» نیچه با صدای افشین یدالل ادبیات اقلیت ـ مؤسسۀ نوین کتاب گویا از انتشار کتاب صوتی دموکراسی یا دموقراضه اثر مهدی شجاعی با صدای نویسنده و نیز کتاب «چنین گفت زرتشت» نیچه با صدای افشین یدالل Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » دموکراسی یا دموقراضه با صدای نویسنده و موسیقی ناصر چشم آذر

دموکراسی یا دموقراضه با صدای نویسنده و موسیقی ناصر چشم آذر

دموکراسی یا دموقراضه با صدای نویسنده و موسیقی ناصر چشم آذر

ادبیات اقلیت ـ مؤسسۀ نوین کتاب گویا از انتشار کتاب صوتی دموکراسی یا دموقراضه اثر مهدی شجاعی با صدای نویسنده و نیز کتاب «چنین گفت زرتشت» نیچه با صدای افشین یداللهی خبر داد.

این کتابها که مراحل تکثیر و نشر آنها انجام شده است، به زودی به مرحلۀ توزیع می رسند و علاقه مندان می توانند با تماس با مؤسسه نوین کتاب گویا یا مراجعه به سایت این مؤسسه آن ها را تهیه کنند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، این کتاب در پانزده فصل نوشته شده و داستان آن در رابطه با کشور خیالی غربستان و پادشاه آن کشور است که می‌خواهد بعد از مرگ خود مردم با انجام انتخابات، از بین پسران وی پادشاه آینده خودشان را انتخاب کنند. داستانی جذاب که با روایتگری سید مهدی شجاعی و شاهین علایی نژاد و نیز موسیقی آهنگساز معروف – ناصر چشم‌آذر- جذابیتی دوچندان یافته و مخاطب را همراه خود می‌سازد.

موسسه نوین کتاب گویا مسئولیت نشر این کتاب و فایل صوتی آن را بر عهده دارد.

فاطمه محمدی، مدیر موسسه نوین کتاب گویا همچنین از انتشار کتاب صوتی «چنین گفت زرتشت» اثر پر آوازه نیچه با روایت افشین یداللهی و آهنگسازی حمیدرضا یراقچیان خبر داد.

وی تصریح کرد: «چنین گفت زرتشت » نیچه، با ترجمه داریوش آشوری، در موسسه نوین کتاب گویا به صورت کتاب شنیداری تولید و آماده انتشار است. روایت کتاب «چنین گفت زرتشت» را افشین یداللهی بر عهده داشته و حمیدرضا یراقچیان هم برای آن آهنگسازی کرده است. آهنگسازی این اثر به تازگی به پایان رسیده و به محض طی مراحل صدور مجوز، آماده انتشار خواهد شد.

دانلود نسخۀ پی دی اف کتاب دموکراسی یا دموقراضه: +

 

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا