فراخوان داستان کوتاه و روایت با موضوع بحران آب Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ بخش داستان سایت ادبیات اقلیت فراخوانی را با موضوع بحران آب در دو قالب داستان کوتاه و روایت منتشر کرده است. در این فراخوان آمده است: بحران آب بزرگ ادبیات اقلیت ـ بخش داستان سایت ادبیات اقلیت فراخوانی را با موضوع بحران آب در دو قالب داستان کوتاه و روایت منتشر کرده است. در این فراخوان آمده است: بحران آب بزرگ Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » فراخوان داستان کوتاه و روایت با موضوع بحران آب

فراخوان داستان کوتاه و روایت با موضوع بحران آب

فراخوان داستان کوتاه و روایت با موضوع بحران آب

ادبیات اقلیت ـ بخش داستان سایت ادبیات اقلیت فراخوانی را با موضوع بحران آب در دو قالب داستان کوتاه و روایت منتشر کرده است.

در این فراخوان آمده است: بحران آب بزرگ‌ترین بحران قرن جدید است. تغییر اقلیم، فرسایش زیست‌محیطی، ضعف مدیریتی و اسراف در مصرف همگی از عوامل به‌وجودآورنده یا تشدیدکننده‌ی این بحران‌اند.

آیا تا به حال با بحران‌های ناشی از کمبود آب مواجه شده‌اید؟ داستان‌ها و روایت‌های خود را با موضوع بحران آب برای ما ارسال کنید. آثار برگزیده در هر بخش پس از بررسی در سایت ادبیات اقلیت منتشر خواهد شد.

داستان‌های خود را در حداکثر ۱۵۰۰ کلمه و روایت‌های خود را در حداکثر ۸۰۰ کلمه به صورت فایل Word به این ایمیل ارسال کنید: dastan@aghalliat.com

مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ است.

ادبیات اقلیت / ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا