انتشار مجموعه داستان سومین قدیس نوشتۀ رضا کوشالشاهی Reviewed by Momizat on . سومین قدیس عنوان مجموعه داستانی است نوشته رضا کوشالشاهی که نشر آفتابکاران آن را منتشر کرده است. این مجموعه ۹ داستان کوتاه به نام‌های «سومین قدیس»، «سادات محله ک سومین قدیس عنوان مجموعه داستانی است نوشته رضا کوشالشاهی که نشر آفتابکاران آن را منتشر کرده است. این مجموعه ۹ داستان کوتاه به نام‌های «سومین قدیس»، «سادات محله ک Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » اخبار کتاب » انتشار مجموعه داستان سومین قدیس نوشتۀ رضا کوشالشاهی

انتشار مجموعه داستان سومین قدیس نوشتۀ رضا کوشالشاهی

انتشار مجموعه داستان سومین قدیس نوشتۀ رضا کوشالشاهی

سومین قدیس عنوان مجموعه داستانی است نوشته رضا کوشالشاهی که نشر آفتابکاران آن را منتشر کرده است.

این مجموعه ۹ داستان کوتاه به نام‌های «سومین قدیس»، «سادات محله کوشالشاه»، «دوران»، «گاز خردل»، «دومین سیب»، «شمارش»، «هالی»، «تونل» و «سیسر» را در بر دارد.

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم:

 «البته می‌دانم، دیگر از او هم کاری ساخته نیست، این‌ها صحنه‌هایی هستند که باید بیایند و بروند تا جزءجزء ماجرا را شکل دهند، که فرمان آتش داده شود، بعد محکومی دیگر را بیاورند و ببندند به من و من، تیرک اعدامی که وسط این حیاط بزرگ ایستاده‌ام، دیگر خسته شده‌ام از بوی خون و قرمزی لزج روی تنم، که بیش از حد زیاد شده، به قدری که از داخل و خارج در حال پوسیدنم، آرام بین شیارهای تنه‌ام لیز می‌خورد و وارد ریزریز قسمت‌هایش می‌شود و نور دیگر نمی‌رسد و به چرت‌وژرت‌نویسی افتاده طفلکی.»

مجموعه داستان «سومین قدیس» نوشته رضا کوشالشاهی در ۱۰۱ صفحه و با قیمت ۱۰۰۰۰ تومان توسط نشر آفتابکاران منتشر شده است.

سفارش اینترنتی کتاب سومین قدیس از فروشگاه سایت ادبیات اقلیت

ادبیات اقلیت / ۱۸ دی ۱۳۹۶

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا