فراخوان عضویت در گروه خبرنگاران افتخاری سایت ادبیات اقلیت Reviewed by Momizat on . سایت ادبیات اقلیت در نظر دارد که در کنار فعالیت‌های جاری خود، فعالیت ویژه‌ای را با موضوع خبرنگاری ادبی آغاز کند که در گام نخست آن، این فراخوان را برای جذب و شنا سایت ادبیات اقلیت در نظر دارد که در کنار فعالیت‌های جاری خود، فعالیت ویژه‌ای را با موضوع خبرنگاری ادبی آغاز کند که در گام نخست آن، این فراخوان را برای جذب و شنا Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » فراخوان عضویت در گروه خبرنگاران افتخاری سایت ادبیات اقلیت

فراخوان عضویت در گروه خبرنگاران افتخاری سایت ادبیات اقلیت

فراخوان عضویت در گروه خبرنگاران افتخاری سایت ادبیات اقلیت

سایت ادبیات اقلیت در نظر دارد که در کنار فعالیت‌های جاری خود، فعالیت ویژه‌ای را با موضوع خبرنگاری ادبی آغاز کند که در گام نخست آن، این فراخوان را برای جذب و شناسایی علاقه‌مندان به این موضوع منتشر می‌کند.

مخاطب این فراخوان تمامی علاقه‌مندان به ادبیات، علاقه‌مندان به خبرنگاری ادبی، خبرنگاران حرفه‌ای یا نیمه‌حرفه‌ای و به طور کلی تمامی کسانی است که علاقه‌مند به همکاری در زمینۀ فعالیت رسانه‌ای در حوزۀ ادبیات‌اند.

هدف ما این است که با ارایۀ تعریفی تا حد امکان کامل از «خبر ادبی» پیشنهادهای تازه‌ای را برای تولید و نگارش اخبار و گزارش‌های ادبی ارائه دهیم و با جذب همکاری و نیز تربیت علاقه‌مندان مستعد، گام دیگری در این زمینه برداریم. برای مثال، ما معتقدیم علاوه بر آن‌که انتشار یک کتاب، یا برگزاری جلسه‌ای دربارۀ آن کتاب، یا آمار فروش یک کتاب یا مجموعه‌ای از کتاب‌ها، «خبر» محسوب می‌شود، هر کتابی در دل خود «خبر»های بسیاری دارد که متناسب با فضای درونی ادبیات می‌توان به آن پرداخت و ما آن را اخبار «انفسی» می‌نامیم؛ در مقابل اخبار «آفاقی» که به اتفاقات دنیای خارجی و عینی می‌پردازند و نوع شناخته‌شده‌تر خبر در فضای رسانه‌ای معمول و جاری رسانه‌هاست.

پس از ثبت نام در فراخوان، در صورت لزوم، در ضمن گفت‌وگوهایی با شرکت‌کنندگان، میزان استعداد، علاقه و جدیت آنان سنجیده می‌شود و در صورت نیاز، دوره‌هایی آموزشی، به صورت مجازی و کاملاً رایگان برای آنان برگزار خواهد شد و در غیر این صورت، دربارۀ شیوه‌های همکاری و هم‌خوان کردن ایده‌ها تصمیم‌گیری و گفت‌وگو خواهد شد.

ثبت نام و پذیرش به علت محدودیت امکانات ما، به صورت دوره‌ای و محدود خواهد بود و پس از تکمیل ظرفیت، کار ثبت نام تا اتمام یک دوره و شروع دورۀ بعدی متوقف خواهد شد و از این رو، در ثبت نام و شروع کار با افراد، اولویت زمانی لحاظ خواهد شد.

این فراخوان، فراخوان به یک همکاری دوسویۀ کاملاً رایگان و مجازی است و حق انتشار مطالبِ تولیدشده در ضمن این همکاری، با قید ذکر نام نویسنده، متعلق به سایت ادبیات اقلیت خواهد بود.

ظرفیت ثبت نام نخستین دورۀ این فراخوان تکمیل شده است.

در صورت برگزاری دورۀ جدید ثبت نام، آن را از طریق کانال تلگرام سایت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا