کارگاه شعر روزبه سوهانی در مؤسسۀ بهاران برگزار می‌شود Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ کارگاه شعر روزبه سوهانی در مؤسسۀ بهاران در تهران برگزار می‌شود. این کارگاه در 8 جلسه 2 ساعته روزهای چهارشنبه و از ساعت 5:30 تا 7:30 عصر و از نیمه ادبیات اقلیت ـ کارگاه شعر روزبه سوهانی در مؤسسۀ بهاران در تهران برگزار می‌شود. این کارگاه در 8 جلسه 2 ساعته روزهای چهارشنبه و از ساعت 5:30 تا 7:30 عصر و از نیمه Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » کارگاه شعر روزبه سوهانی در مؤسسۀ بهاران برگزار می‌شود

کارگاه شعر روزبه سوهانی در مؤسسۀ بهاران برگزار می‌شود

کارگاه شعر روزبه سوهانی در مؤسسۀ بهاران برگزار می‌شود

ادبیات اقلیت ـ کارگاه شعر روزبه سوهانی در مؤسسۀ بهاران در تهران برگزار می‌شود.

این کارگاه در ۸ جلسه ۲ ساعته روزهای چهارشنبه و از ساعت ۵:۳۰ تا ۷:۳۰ عصر و از نیمه اول مرداد ماه در موسسه بهاران برگزار می‌شود.

دربارۀ این کارگاه آمده است:

این کارگاه می‌تواند فرصتی باشد برای اندیشیدن به شعر. به هر چه که در رابطه با چیستی و چرایی‌اش در دایره‌ی یقین قرار داده‌ایم. نه برای رسیدن به یک توافق جمعی، نه برای بسته‌بندی کردن یک معنای تازه، بلکه برای به جریان انداختن آن نیرویی که در اختلاف اندیشه‌ها و معنا‌ها وجود دارد. نیرویی که می‌تواند عرصه‌ی اتفاق افتادن رخداد شاعرانه باشد.

و در این معنا شعر شاید روزنه‌ای است، دروازه‌ای و یا یک نقشه‌ی فرار. مثل یک کِرم‌چاله که ساختار و بُعد فضا و زمان را می‌شکند و می‌شکافد، تا حفره‌ای ایجاد کند در واقعیت موجود. حفره‌ای که در آن و بعد از آن، حقایقی انتظار ما را می‌کِشند. حقایقی که علاوه بر حال، گذشته و آینده را هم تغییر خواهند داد.

برای آگاهی بیشتر دربارۀ این کارگاه به اطلاعات پوستر این کارگاه توجه کنید.

کارگاه شعر روزبه سوهانی

کارگاه شعر روزبه سوهانی

 

ادبیات اقلیت / ۲۵ تیر ۱۳۹۸

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا