انتشار کتاب “چهار داستان” از مرتضا کربلایی لو به صورت الکترونیک Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ کتاب الکترونیک "چهار داستان" مجموعه داستانی از مرتضا کربلایی لو به همت سایت ادبیات اقلیت منتشر شد. این مجموعه دربردارندۀ چهار داستان از مرتضا  کر ادبیات اقلیت ـ کتاب الکترونیک "چهار داستان" مجموعه داستانی از مرتضا کربلایی لو به همت سایت ادبیات اقلیت منتشر شد. این مجموعه دربردارندۀ چهار داستان از مرتضا  کر Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » اخبار کتاب » انتشار کتاب “چهار داستان” از مرتضا کربلایی لو به صورت الکترونیک

انتشار کتاب “چهار داستان” از مرتضا کربلایی لو به صورت الکترونیک

انتشار کتاب “چهار داستان” از مرتضا کربلایی لو به صورت الکترونیک

ادبیات اقلیت ـ کتاب الکترونیک “چهار داستان” مجموعه داستانی از مرتضا کربلایی لو به همت سایت ادبیات اقلیت منتشر شد.

این مجموعه دربردارندۀ چهار داستان از مرتضا  کربلایی لو است که برای نخستین بار به صورت یک مجموعه‌داستان به صورت کتاب الکترونیک منتشر می‌شود.

عناوین این داستان‌ها عبارت‌اند از: «قاب»، «مهمد(ص)»، «یقین خانم روح» و «دُم».

پیش از این هر کدام از داستان‌ها به صورت مجزا و در قالب فایل پی. دی. اف. در همین فروشگاه عرضه شده‌اند و امکان خرید هر کدام از این داستان‌ها به طور جداگانه نیز وجود دارد.

این مجموعه داستان، پیش از این به صورت کتاب فیزیکی منتشر نشده است، و برای نخستین بار در سایت ادبیات اقلیت منتشر شده است.

از دیگر آثاری که به تازگی به همت این سایت منتشر شده است، کتاب الکترونیک “راز هری پاتر” نوشتۀ حسام جنانی است که به بررسی مجموعه کتاب های هری پاتر و نقد و تحلیل وجوه آن پرداخته است.

دانلود رایگان نسخۀ نمونۀ کتاب چهار داستان

دانلود نسۀ کامل کتاب از فروشگاه سایت

مرتضا کربلایی‌لو متولد سال ۱۳۵۶ در تبریز است. از سال ۱۳۷۴ مدتی را در قم و پس از آن در تهران ساکن شد. کربلایی‌لو دانش‌آموختۀ حوزۀ علمیه و نیز دارای مدرک دکتری در رشتۀ فلسفه از دانشگاه تربیت مدرس تهران است.

«من مجردم خانوم»، «خیالات»، «زنی با چکمۀ ساق‌بلند»، «مفیدآقا»، «روباه و لحظه‌های عربی»، «نوشیدن مه در باغ نارنج»، «جمجمه‌ات را قرض بده برادر»، «قاراچوبان»، «گیسوف»، «چهره ‌برافروخته»، «سمت کالسکه» و «سوگواری بری شوالیه‌ها» برخی از کتاب‌های او در زمینۀ ادبیات داستانی‌اند.

او برنده و نامزد جوایز متعددی از جمله جایزۀ ادبی گلشیری، جایزۀ مهرگان ادب، جایزۀ کتاب سال جمهوری اسلامی، جایزۀ ادبی اصفهان، جایزۀ قلم زرین و جایزۀ هفت اقلیم بوده است.

ادبیات اقلیت / ۱ بهمن ۱۳۹۷

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا