برگزیدگان نخستین دورۀ جایزه شعر رامی معرفی شدند Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ نخستین دورۀ جشنوارۀ ادبی جایزه شعر رامی پس از دو روز اجرا با معرفی برگزیدگان، جمعه ششم اردیبهشت 1398 در شهرستان میناب به کار خود پایان داد. به گز ادبیات اقلیت ـ نخستین دورۀ جشنوارۀ ادبی جایزه شعر رامی پس از دو روز اجرا با معرفی برگزیدگان، جمعه ششم اردیبهشت 1398 در شهرستان میناب به کار خود پایان داد. به گز Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » جوایز ادبی » برگزیدگان نخستین دورۀ جایزه شعر رامی معرفی شدند

برگزیدگان نخستین دورۀ جایزه شعر رامی معرفی شدند

برگزیدگان نخستین دورۀ جایزه شعر رامی معرفی شدند

ادبیات اقلیت ـ نخستین دورۀ جشنوارۀ ادبی جایزه شعر رامی پس از دو روز اجرا با معرفی برگزیدگان، جمعه ششم اردیبهشت ۱۳۹۸ در شهرستان میناب به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا دبیر اجرایی جشنواره رامی در مراسم پایانی گفت: این رویداد فرهنگی ادبی روزهای خوب و ارزشمندی را برای میناب رقم زد.

یدالله شهرجو افزود:با وجود اینکه پیش بینی برای ۷۰نفر شده بود اما ۲ هزارو ۳ نفرآثار خود را به این جشنواره ارسال کرده بودند.

وی ادامه داد: تمام رویکرد و نگاه ما در این برنامه نگاه آموزشی بود و در این راستا موفق شدیم شش کارگاه آموزشی برگزار کنیم.

وی، کشف استعدادهای جدید شعری و دیده شدن ظرفیت های ادبی را از دیگر اهداف محوری جشنواره ذکر کرد و گفت: این واقعه برای اهالی ادبیات فرصتی ارزشمند است که می بایست قدر آن را دانست.

بر اساس آرای هیات داوران در بخش شعر سپید فاطمه احمدزادگان از بندر خمیر و عارف معلمی از شهرستان میناب به ترتیب موفق به کسب رتبه اول و دوم شدند و محمد گنگذاری از شهرستان بشاگرد نیز رتبه سوم را کسب کرد.

در بخش شعر سپید همچنین مرضیه برمال از بندرعباس، کبری فدوی از میناب، فریبا حمزه ای از بندرعباس، لیلی انصاری فر از بندرعباس و نجمه مظفری از بندرعباس شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش شعر کلاسیک هیات داوران هیچ اثری را شایسته کسب مقام نخست ندانست و سعیده سلماسی از بندرعباس حائز رتبه دوم و ایرج انصاری فر موفق به کسب مقام سوم شد.

در بخش شعر کلاسیک نیز اطهر قوامی از بندرعباس، مسعود بذرکار از میناب، فایزه السادات نقیب از بندرعباس، یوسف قاسمی از رودان و معصومه مرشدی از رودان شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش شعر دانش آموزی هم بر اساس رای هیات داوران سیده نگین ماجدی، موسی حیدری و ستاره نورالدینی ممتاز شناخته شدند.

داوری آثار ارسالی به دبیرخانه نخستین جشنواره ادبی جایزه شعر رامی را مسلم محبی، یدالله شهرجو، علی آموخته نژاد و طیبه شنبه‌زاده و فهیمه نظری برعهده داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان دراین مراسم گفت: هنرمندان زبان گویای جامعه هستند و شعر و موسیقی شور و نشاط در زندگی ایجاد می کنند.

این جشنواره به مدت دو روز با اجرای کارگاه آموزشی و اجرای شعر به کار خود پایان داد.

در پایان از برگزیده های این جشنواره تجلیل و قدردانی شد.

ادبیات اقلیت / ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

پاسخ (1)

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا