داستان از شما، نویسنده از این سایت Reviewed by Momizat on .  اگر داستان زندگی‌ خود یا نزدیکان‌تان جذاب است و نمی‌توانید خودتان آن را بنویسید، کافی است سری به سایت StoryTerrace بزنید تا نویسنده‌های این سایت داستان زندگی‌ت  اگر داستان زندگی‌ خود یا نزدیکان‌تان جذاب است و نمی‌توانید خودتان آن را بنویسید، کافی است سری به سایت StoryTerrace بزنید تا نویسنده‌های این سایت داستان زندگی‌ت Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » بین الملل » داستان از شما، نویسنده از این سایت

داستان از شما، نویسنده از این سایت

داستان از شما، نویسنده از این سایت

 اگر داستان زندگی‌ خود یا نزدیکان‌تان جذاب است و نمی‌توانید خودتان آن را بنویسید، کافی است سری به سایت StoryTerrace بزنید تا نویسنده‌های این سایت داستان زندگی‌تان را بنویسند و تبدیل به کتاب‌اش کنند.

دست‌اندرکاران این سایت می‌گویند خاطرات و داستان‌های شما را تبدیل به کتاب‌های زیبایی برای خانواده‌ها، دوستان و نسل آینده می‌کنند. آن‌ها از نویسنده‌های به‌اصطلاح «سایه‌نویس» دعوت می‌کنند تا داستان‌هایی را که شما برای‌شان تعریف می‌کنید تبدیل به کتاب کنند.

این نویسنده‌ها علاوه بر آن که می‌توانند زندگی شما را تبدیل به رمان کنند، می‌توانند آن را به‌صورت زندگی‌نامه هم دربیاورند. انتخاب با شماست. به‌ این ترتیب، نسل بعدی خانواده می‌تواند زندگی‌نامه‌تان را بخواند و در جریان آنچه بر شما گذشته قرار بگیرد.

——

* سایه‌نویس نویسنده اثری نوشتاری (کتاب، مقاله، داستان و گزارش) است که به صورت رسمی و قانونی معتبر به کسی دیگر است. در میان مشاهیر، مدیران و رهبران سیاسی، مرسوم است که سایه‌نویس‌ها را به خدمت می‌گیرند. آنها جهت ویراستاری یا نوشتن نسخهٔ پیش‌نویس اتوبیوگرافی، مقاله و سایر انواع نوشتاری‌شان استخدام می‌شوند.

منبع: نوگام

ادبیات اقلیت / ۱۵ آذر ۱۳۹۴

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا