آنتولوژی جامع “در گسترۀ هفتاد” به چاپ می‌رسد / فراخوان شعر Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ اخبار دریافتی: آفاق شوهانی و ابوالفضل پاشا در نظر دارند آنتولوژی جامع در گسترۀ هفتاد را گردآوری و چاپ کنند. شاعرانی که خود را جزء این طرح می‌دانن ادبیات اقلیت ـ اخبار دریافتی: آفاق شوهانی و ابوالفضل پاشا در نظر دارند آنتولوژی جامع در گسترۀ هفتاد را گردآوری و چاپ کنند. شاعرانی که خود را جزء این طرح می‌دانن Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » آنتولوژی جامع “در گسترۀ هفتاد” به چاپ می‌رسد / فراخوان شعر

آنتولوژی جامع “در گسترۀ هفتاد” به چاپ می‌رسد / فراخوان شعر

آنتولوژی جامع “در گسترۀ هفتاد” به چاپ می‌رسد / فراخوان شعر

ادبیات اقلیت ـ اخبار دریافتی:

آفاق شوهانی و ابوالفضل پاشا در نظر دارند آنتولوژی جامع در گسترۀ هفتاد را گردآوری و چاپ کنند. شاعرانی که خود را جزء این طرح می‌دانند کتاب‌های چاپ شدۀ خود را برای آن‌ها بفرستند. شاعرانی که هنوز کتاب چاپ نکرده‌اند، شماری از شعرهای خود را – در حد یک کتاب – ارسال کنند.

با توجه به حجم شعرهای هر یک از شاعران و با توجه به کوتاه یا بلند بودن شعرها، از هر شاعری دو یا سه شعر خواهد آمد. عکس و رزومه‌ی هر یک از شاعران نیز قبل از شعرهای‌اش به چاپ خواهد رسید.

برای اطلاع از کم و کیف طرح در گسترۀ هفتاد می‌توانید در کانال هفتاد به نشانی @haftadpoet عضو شوید. در مطالب متنوع و متعدد آن‌جا این طرح به طور کامل توضیح داده شده است.

شاعران برای نحوۀ ارسال کتاب‌های‌شان به آی‌دی @pasha1345 پیام بفرستند.

ادبیات اقلیت / ۶ مهر ۱۳۹۶

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا